Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #1 Skrevet 10. desember 2003 VIL HA SVAR FRA MENN OGSÅ!! ÅHHHHHH! så frustrert! hva vil han, hva vil jeg, skal vi ta tiden til hjelp, eller skjer det ingenting før man får ut fingeren selv?! "dette ligner mer og mer på et forhold" sier han, men hva vil han...hva vil jeg?vi har kontakt dalig og vi får hulli hodet av å tenke på hverandre... to uker etter at det sa poff mellom oss to, møtte jeg prototypen på min drømmemann. virkelig! han er for god til å være sann, men så har det seg slik at jeg har følelser for denne fucking vennen, men han er det motsatte av det jeg ønsker meg...men han er snill, følsom, ydmyk og samvittighetsfull... jeg er så redd for å velge feil skal jeg fortelle fucking vennen om han andre, må han andre vite om han ene? trodde jeg hadde kontroll, men nå sprekker bobla snart? hva skal jeg si/ikke si, hva skal jeg gjøre/ikke gjøre SUKK
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #2 Skrevet 11. desember 2003 Kjenn etter selv. Vil du ha et forhold? Eller bare sex? hvis du vil ha et forhold, må du se ann hvem av de som passer best for deg for et fohold. hvis du bare vil ha sex'en, må du kvitte deg med han som du føler har falt for deg...
hm Skrevet 11. desember 2003 #3 Skrevet 11. desember 2003 som regel må man få ut finger'n sjøl. det er ihvertfall min erfaring. litt tid til å tenke og kjenne hva du virkelig vil kommer sikkert også godt med... det høres ikke ut som om dette er noe som har pågått over veldig lang tid, trekantproblemstillingen mener jeg? de trenger ikke å vite om hverandre. mener jeg. du er da ingen offentlig bok heller?
Mann 40 Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 jeg har følelser for denne fucking vennen, men han er det motsatte av det jeg ønsker meg...men han er snill, følsom, ydmyk og samvittighetsfull... Hva er det med han som er det motsatte av hva du ønsker deg?
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #5 Skrevet 12. desember 2003 innleggsskriver svarer: på spørsmål av hva som er det motsatte av det jeg ønsker meg røyker, drikker en del, snuser, bryr seg ikke om hva han spiser, lite ambisiøs to år yngre enn meg, ikke religiøs/tanker rundt vår eksistens hm...
Mann 40 Skrevet 12. desember 2003 #6 Skrevet 12. desember 2003 innleggsskriver svarer: på spørsmål av hva som er det motsatte av det jeg ønsker meg røyker, drikker en del, snuser, bryr seg ikke om hva han spiser, lite ambisiøs to år yngre enn meg, ikke religiøs/tanker rundt vår eksistens hm... Jeg synes han høres ut som en kjekk kar, bortsett fra at han ikke har tanker rundt vår eksistens. Noe som etter min mening, ikke har noe å gjøre med å ikke være religiøs, tvert i mot. Ikke enkelt dette når man ikke finner det man leter etter i en og samme person. Forstår deg sånn at det er han som jeg synes er en kjekk kar du har sterkest dragning mot, når han samtidig er snill og følsom (og kanskje en god elsker?) så vet jo jeg hvem jeg ville valgt.
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #7 Skrevet 21. desember 2003 til erfaren bruker. takk for svar. det gjelder alle. jeg har tatt et valg. jeg er jo forelsket i denne elskeren... SÅ GOD JUL OG GODT NYTTÅR, alle kosepuser der ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå