Gå til innhold

Er det tilfeldig hvem som står framme som "venner" på facebook profilen?

Anbefalte innlegg

Gjest *Andrea*
Skrevet

Ok, under "Venner" på facebook-profilen min har jeg merket i det siste at det kommer opp mange av de samme, og de fleste er nære venner av meg/folk som har kommentert mye på profilen min/som jeg har kommentert o.l. Men det er også noen som jeg nesten ikke har vært inne på, men likevel veldig ofte står på "forsiden" (på profilen min). Flere som har merket dette? :P Er det noen som vet om det er helt tilfeldig, eller om de som kommer opp der er folk som er mye inne på profilen min? Eller er det de som jeg er mye inne på profilen til? (men er jo ikke alle av dem jeg er så mye inne på.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg synes det er litt creepy. Noen ganger snakker/tekster jeg med noen, og når jeg logger inn på face, så er det nettopp de som kommer frem... Sikkert tilfeldig, men likevel da gitt :fnise:

Skrevet

Jeg tror det er heeelt tilfeldig. Er like ofte folk jeg aldri snakker med eller er på profilen til som det er nære folk. Bare jeg oppdaterer siden forandrer lista seg.

Gjest *Andrea*
Skrevet

^ Listen forandrer seg ikke når jeg oppdaterer siden (den gjorde det før..), men den forandrer seg litt fra dag til dag, men det er som regel omtrent de samme..

Skrevet

^ Listen forandrer seg ikke når jeg oppdaterer siden (den gjorde det før..), men den forandrer seg litt fra dag til dag, men det er som regel omtrent de samme..

Enig. Dette har jeg lagt merke til også!

Enkelte personer som stadig dukker opp der er personer jeg ser for meg har en grunn til å "snoke" også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...