Tahlia Skrevet 8. november 2011 #1 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som har gode ideer på julegave til bestemødre? Trenger noen gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safran Skrevet 8. november 2011 #2 Del Skrevet 8. november 2011 Mine setter pris på gavekort hos frisør, fotpleie ol. (De har ikke altfor mye i pensjon og dette er ting de liker å unne seg). Ellers har dyr julepynt (feks Hadeland), likør, kremer ol falt i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. november 2011 #3 Del Skrevet 8. november 2011 Til mine besteforeldre har jeg laget en fotobok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 10. november 2011 #4 Del Skrevet 10. november 2011 Mine besteforeldre har alt, så de får hjemmelagde ting. I fjor fikk de forskjellig konfekt og såpe. Året før var det drops og marsipanfigurer. De synes det er kjempekoselig å få ting jeg har laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå