AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 ja, hvor mye? For meg betyr det ganske mye!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Mitt eget? Eller andres? Ditt eget!!!
Gjest Setareh Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 For meg betyr det ganske mye å se bra ut. For min del er det viktig, men jeg bryr meg ikke så mye om kjæresten ikke er så attraktiv. eller andre bekjente..
Gjest D_flatmajor Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Det betyr mye i den forstand at jeg vil gjøre det beste ut av det jeg har. Jeg gidder derimot ikke å fortvile over alt som kunne vært vakrere ved meg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Det er viktig å ikke se schtøgg ut. hilsen mr.smartas
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Det betyr ikke så veldig mye, men jeg prøver jo å opprettholde det jeg allerede har av godt utseendet Jeg sminker meg sjelden, men prøver å se okei ut når jeg skal ut blant folk. Også prøver jeg å holde meg på idealvekten min
Rusken Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Jeg tenker mye på hvordan jeg ser ut. Prøver å gjøre det aller beste ut av det jeg er blitt tildelt, og hvordan dagene mine er kommer faktisk veldig ann på hvordan jeg føler meg utseendemessig. De dagene jeg har "good-faceday" og "good-hairday" er jeg mye gladere, sikrere på meg selv og tar mer intiativ til ting. Men hvis jeg føler meg fæl er det helt motsatt 2
Lulu21 Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 For meg er det viktig å se fresh ut. Rett og slett fordi jeg er jeg sååå mye mer sikker på meg selv, de dagene jeg syns jeg ser bra ut. De dagene jeg føler at ting ikke ser ut som det skal, så vil jeg bare gjemme meg, og tar helst ikke kontakt med folk :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 jeg snakker for 90% av verdens befolkning. vi bryr oss ikke. vi går rundt å klør oss i rompa. dessuten går vi kledd som en traktor
Rusken Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 jeg snakker for 90% av verdens befolkning. vi bryr oss ikke. vi går rundt å klør oss i rompa. dessuten går vi kledd som en traktor Haha, det er det dummeste jeg har hørt. Har du ikke fått med deg hvor mange som tar plastisk operasjoner rundt om i verden eller? Mennesker som faktisk ser bra ut, men som er så opphengt i utseendet at de tyr til utrolige ting for å se enda bedre ut.
Ethereal Skrevet 13. november 2011 #13 Skrevet 13. november 2011 Det er viktig å ikke se schtøgg ut. hilsen mr.smartas Enig!
Chiyo Skrevet 13. november 2011 #14 Skrevet 13. november 2011 For meg betyr mitt eget utseende veldig mye. Jeg elsker å bruke sminke og se pen ut. Men jeg gjør det mest for meg selv. Jeg pynter meg litt for andre, men mest for meg selv.
Quinn Skrevet 18. november 2011 #15 Skrevet 18. november 2011 Kommer utrolig an på hva jeg skal, og humøret mitt.. Noen ganger gir jeg totalt blaffen, andre ganger hopper jeg på med Kim Kardashian looken ^^ 1
Gjest Noevik Skrevet 18. november 2011 #16 Skrevet 18. november 2011 (endret) Mye, men jeg later som det ikke betyr mye Men er ikke sånn oversminka dukke, langt i fra. Endret 18. november 2011 av Noevik
charlott Skrevet 20. november 2011 #17 Skrevet 20. november 2011 Mye, men for meg på en positiv måte.
kaja16 Skrevet 20. november 2011 #18 Skrevet 20. november 2011 mitt eget betyr ganske mye, føler meg mye bedre med sminke. men bryr meg ikke om hvordan andre ser ut, tenker ikke over at han/hun er stygg osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå