LindaPinda Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Hvor får man kjøpt stående boksesekk? Jeg kan ikke ha en hengende etter taket. Takker for svar
AloeVera Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 (endret) her her og her Endret 8. november 2011 av onlyme
LindaPinda Skrevet 8. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2011 Jeg er en jente, er det noe spesielt jeg bør ta hensyn til når jeg kjøper?
Yme Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Jepp! Om du ikke er forsiktig, kan du jo brekke en negl eller noe.
LindaPinda Skrevet 8. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2011 Ha ha. Jeg driter i det, jeg tenkte mer på vekt og sånt. Jeg er nybegynner, kjenner ikke så mye til utstyr o.l.
Yme Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Du burde kjøpe i en butikk (dvs. ikke over nett), så du før prøvd litt forskjellig, og finner ut hva du liker. Jeg syns det er best med de som er veldig tunge, for da slipper man at de flakser over alt. Tyngre sekker er dyrere, selvfølgelig.
LindaPinda Skrevet 8. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2011 Pris er ikke så farlig, men vet ikke hvor de selges i Bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå