AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Finnes det noen sånne? Jeg elsker kaffen og maten på feks Kaffemisjonen, men den er veldig sånn "se og bli sett", pluss at stedet kryr over av hipstere som "er noe". :gjeiper: Noen andre steder med genuint bra mat? Jeg elsker mat!! Og god kaffe. Liker også å sitte litt skjermet og å koseprate.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Gjør ikke noe om det koster litt, er villig til å betale for god kaffe og mat.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Nobel Bopel på Møhlenpris, og Bien Bar på Danmarksplass.
Meridian Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Det er en bitteliten kafe i Galleriet(ved den blå stenen). Den ligger litt gjemt i 1.etasje, og vender ut mot der bussene stopper rett utenfor Galleriet. Exhibition ligger på andre siden av veien. Så om du går langs Galleri-bygningen på utsiden der hvor bussene stopper, så skal du være flink om du oppdager denne bittelille kafeen. Body Shop ligger rett ved siden av tror jeg. Jeg mener, det er en mini-kafe, men veldig koslig Jeg skal love deg at det blir servert utrolig god mat der. Sist jeg var der og spiste, bestilte jeg er kjempesalat med kylling og avokado og olje, og det smakte himmelsk!!! Så har de forskjelligt å drikke.
Mermaid Blues Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Café Opera pleide å ha veldig ålreit mat og kaffe, men jeg har ikke spist der på noen år, så jeg vet ikke om det fortsatt er like bra :gjeiper: Håper det!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Det er en bitteliten kafe i Galleriet(ved den blå stenen). Den ligger litt gjemt i 1.etasje, og vender ut mot der bussene stopper rett utenfor Galleriet. Exhibition ligger på andre siden av veien. Så om du går langs Galleri-bygningen på utsiden der hvor bussene stopper, så skal du være flink om du oppdager denne bittelille kafeen. Body Shop ligger rett ved siden av tror jeg. Jeg mener, det er en mini-kafe, men veldig koslig Jeg skal love deg at det blir servert utrolig god mat der. Sist jeg var der og spiste, bestilte jeg er kjempesalat med kylling og avokado og olje, og det smakte himmelsk!!! Så har de forskjelligt å drikke. Augustins Kaffelade, eller noe? Jeg har bestilt en del kaffe der, kaffen er god, og maten ser fristende ut. Jeg har alltid sett på Cafe Opera som litt sånn halvveis, kjappe halvgode løsninger når det kommer til maten. Er maten der god? Husker jeg fikk en kakao der som var ganske god.
cindarella Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 Det ligger en kafè i Fosswinckels gate 16 eller noe sånt som heter Kaos. Aldri vært der, men har hørt fra mange at de skal ha kjempegod mat, spesielt omeletten.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #9 Skrevet 10. november 2011 Hvis man først er i strøket ville jeg heller gått i huset ved siden av, dvs Fosswinckelsgt 18 og Hanne på høyden. Det er restaurant på kveldstid, og har lunsjmeny på dagtid, med mat av kun nordiske og økologiske ingredienser. Behagelig lokale også, og en veldig fin bakgård med glasstak.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #11 Skrevet 10. november 2011 Jacob Aalls på toppen av Xhibition har veldig fin/varm/stor uteservering dersom noen liker å sitte ute (*les: røyke ) Det er altfor posh for meg til å gå der på kveldstid i helgene når det er "utested", men som kafè på dagtid eller kveld i ukedagene så er den ganske grei. Da er det alskens folk der. Hyggelig personale og gode sandwicher/hamburgere osv. Men er litt usikker på kaffen faktisk Jo, jeg tror faktisk kaffen er helt ok. Som sagt, fin plass for pils/kaffe og røyk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå