AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Jeg er snart 18 år gammel, og er veldig interessert i sminke o.l., og har vel over gjennomsnittet kunnskap om dette. Derimot har jeg vel aldri sminket andre enn meg selv, må veldig sannsynlig øve litt på å kunne finne riktig sminke/parfyme til kunden, men er dette noe man lærer underveis før man starter på ordentlig, eller må man ha make up-artist/hudpleier-utdanning o.l.? Kan jo tenke meg at det er en stor fordel...
CoffeeCup Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Du kan jo alltids søke, man vet jo aldri hva de ser etter, men tipper de vil ha en med mer erfaring... Og er det ikke slik at man må være over 18 for å kunne håndtere kassa? 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Jeg har møtt mange damer bak kassen på parfymeri som ikke har peiling, så om du føler du har peiling så er det nok synes nå jeg for å søke. Du vil kanskje naturligvis bli plukket bort om en makeupartist søker samtidig, men det skader ikke å prøve. Still gjerne opp i butikken med søknaden så de får se deg i sminkens prakt. :gjeiper: 1
ninuska_ Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 (endret) Man må vel være 16 for å stå bak en kasse. 18 år er for steder med alkoholsalg? Lykke til! Endret 7. november 2011 av ninuska_
Ambivalent Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Søk. Det verste som kan skje er at du får nei eller ikke hører fra dem.
CoffeeCup Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Man må vel være 16 for å stå bak en kasse. 18 år er for steder med alkoholsalg? Lykke til! Ja det stemmer vel.. Enig med andre, syns du skal gi det er forsøk! Da har du ingenting å angre for hvertfall ;-)
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Tusen takk, da prøver jeg.... Hva med apotek? Tenker da på å stå bak kassen, finne ting for kunder o.l. Forstår at jeg må ha en del kunnskap da, men det interesserer meg, og jeg synes jeg har kunnskap over det gjennomsnittet her også. Er det verdt det, eller skal jeg la være?
ninuska_ Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Tusen takk, da prøver jeg.... Hva med apotek? Tenker da på å stå bak kassen, finne ting for kunder o.l. Forstår at jeg må ha en del kunnskap da, men det interesserer meg, og jeg synes jeg har kunnskap over det gjennomsnittet her også. Er det verdt det, eller skal jeg la være? Man må nok ha en relevant utdanning for å jobbe i apotek - helse-og sosialfag eller farmasi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå