Gå til innhold

Gavekurv med div velvære


cha

Anbefalte innlegg

Hei:-) Skal lage en velværekurv til mamma til jul tenkte jeg. Hun unner seg ikke slikt selv. Tenkte jeg skulle lage badesalt selv hvertfall. Også kjøpe badeskum, filer, skrubb, body lotion... Men står litt fast. Hva kunne du tenkt deg å bytta oppi?

Forslag mottas med stoor takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nye barberblader. Når jeg tenker over det, så er det supert. Alle klager jo over hvor dyrt det er.

En god te/kaffe.

Stearinlys

Parfyme

Ansiktsmaske

Engangshansker. Å sove med engangshansker gir fantastisk deilig hud på hendene.

Pinsett. Merkelig det der med pinsetter som fordufter hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotbad,fotfil,fotkrem,snsiktsmaske,neglfil,neglelakk,dusjsåpe,en fin klut?,barberting,bok,stearinlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage ca det samme til min mamma til jul, bare med litt annet enn kun velværeting. Tenkte å kjøpe en fin (halvdyr) neglelakk, et krus i en serie hun samler på, div. scrubs/såper/lotioner fra f.eks Lush, Lancome sminkefjerner, en god te, stearinlys, evt. en leppestift hvis jeg finner en farge jeg tar sjansen på. Hun er som din mamma sånn som ikke unner seg så mye fancy selv om hun liker det, tenker å kjøpe mye basics bare i litt mer "luksuriøs" utgave enn det hun vanligvis bruker:)

Endret av Luppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal lage ca det samme til min mamma til jul, bare med litt annet enn kun velværeting. Tenkte å kjøpe en fin (halvdyr) neglelakk, et krus i en serie hun samler på, div. scrubs/såper/lotioner fra f.eks Lush, Lancome sminkefjerner, en god te, stearinlys, evt. en leppestift hvis jeg finner en farge jeg tar sjansen på. Hun er som din mamma sånn som ikke unnder seg så mye fancy selv om hun liker det, tenker å kjøpe mye basics bare i litt mer "luksuriøs" utgave enn det hun vanligvis bruker:)

Har du funnet kurv du skal ha det i? Jeg finner ingen passelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tipse om den butikken her (Kremfresh). Tror den finnes i Bergen og (vet ikke hvor du bor) Har kjøpt noen venninnegaver der i år. De har spesielt en bodylotion jeg likte godt. Ser ut som et såpestykke, man tar den med i dusjen, gnir seg inn med den og tørker seg etterpå så er man ferdig innsmurt.

Tipset om nye barberblader var veldig lurt synes jeg. Det kunne jeg tenkt meg å få i en sånn kurv i tillegg til litt produkter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet kurv du skal ha det i? Jeg finner ingen passelige.

Tror jeg dropper kurv og heller kjøper en fin eske, på Søstrene Grene eller IKEA eller noe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde bestille ting og tang på iherb.com! De har mye bra velværeprpdukter til en billig penge- feks jojobaolje!:D

Endret av Chevy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god håndduk, en spennende badekar-bok, en halvflaske vin/sprudlevin, lita eske med GOD konfekt, body scrub og body butter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god håndduk, en spennende badekar-bok, en halvflaske vin/sprudlevin, lita eske med GOD konfekt, body scrub og body butter?

Av ren nysgjerrighet, hva er en spennende badekar-bok? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt antibac fra Body Shop. Man kan få i forskjellige dufter. Jeg har den som lukter jordbær, og den lukter kjempegodt, ikke som de ekle man ellers bruker. Jeg er veldig glad i antibac... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg hadde nok brukt min lokale L'Occitane butikk og satt sammen en kruv bestående av:

Kroppsskrubb

Håndkrem

Fotkrem

Bodylotion

- og lagt med en "magic key" som er nesten uerstattelig mht. å få tømt tubene grundig :)

Hadde så komplettert med en skikkelig god fotfil + neglefil

Har mottager badakar så er badesalt eller badeolje supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde ikke sagt nei til

En, god mild krem til huden

Bodyskrubb

Fotkrem + utstyr som fotfil

Håndkrem

Hårkur

Ett hårprodukt vedkommende liker

Negllakk+ tåskiller til påføring av negllakk på tærne

Har du Lush i nærheten vil jeg anbefale deg å dra dit å sjekke ut :)

Endret av Jenta.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet, hva er en spennende badekar-bok? :klo:

Hehe, var kanskje litt obskurt det der. Jeg mente en bok som ikke er så fin og flott at det er krise om den får litt vann på seg. Type pocketbok el.l.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet, hva er en spennende badekar-bok? :klo:

Jeg har en jeg er veldig glad i, det er bade i fargerbok. Nå er det ikke populært med fargebad lenger så klin umulig å finne noen slike produkter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...