Gå til innhold

Spørsmål om toastmaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere toastmasteren trenger å kjenne brudeparet veldig godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men jeg ville ikke hatt en som ellers ikke ville vært bedt i bryllupet.

Skrevet

Nei, det trenger han/hun jo egentlig ikke. Det kommer jo ann på hva en ønsker selv. Vi valgte en god kamerat av oss fordi han da bedre kan sette seg inn i hva vi liker og ikke og kan tilpasse det han sier bedre til oss. :)

Skrevet

En kamerat av meg som skal inviteres er til vurdering. Han passer perfekt, men kjenner ikke sambo kjempegodt.

Skrevet

Får bare håpe han vil da.. det som bekymrer meg mest er om vi spør noen og de ikke tør si nei.. vil jo ikke presse noen.

Skrevet

Det er vel kanskje sjelden både brud og brudgom har en felles nær venn som passer perfekt som toastmaster. Vi velger en som er kollega av oss begge. Han er er en veldig god venn av meg og kjenner også min tilkomne relativt godt.

Skrevet

Vår toastmaster sa: "Åh, faen!", da han ble spurt, han! :ler: Tror de fleste vil si hva de mener uansett, tror du ikke? Toastmasterjobben er jo en prate-foran-alle-jobb og da vil vel sikkert ikke en som er veldig sjenert si ja...

Skrevet

Syns du kan spørre han jeg seøv om han ikke kjenner samboern din godt..Kan jo da bli bedre kjent..

Vi har valgt en venninde og hun passer perfekt itl en slik oppgave :D

Skrevet

Jeg syns ihvertfall at toastmasteren bør kjenne i det minste en ene og dennes familie veldig godt.....

Skrevet

Han kjenner ikke familien veldig godt, men uansett hvordan vi velger det vil jo ikke toastmasteren kjenne begge familiene.

Skrevet

Me valde ei venninne (opprinneleg av meg, men kjenner òg mannen min litt), fordi ho passa ypperleg. Ho ville blitt invitert uansett, men eg ser det ikkje som noko poeng at ho skal kjenne 'alle' - kan jo bli like bra utan, eigentleg...

(Me informerte henne ganske grundig i forkant, så trur ikkje ho fekk så mange overraskingar...)

Dynst de kan spørje - på ein 'forsiktig' måte. Eg ville sagt nei viss eg opplevde at det vart for mykj for meg - men det kan vere litt ekkelt viss dei som spør virkar som dei er nesten sikre på at ein skal svare ja...

Skrevet

Ja, skjønner veldig godt at dette er noe noen ikke har lyst til (ville aldri vært toastmaster selv) derfor skal vi gå meget forsiktig frem.

Skrevet

Isiselin skrev:

Vår toastmaster sa: "Åh, faen!", da han ble spurt, han!

Det samme gjorde vår toastmaster, mens kona hans sa; JAJAJAJAJA!!!

Etter en tenkepause ble det ja fra han også. Han kjenner brudgommen best og meg litt, men ikke resten av familien. Det synes jeg ikke er så viktig.

Skrevet

Sånn er det til oss også. Jeg kjenner ham litt mens BB'en min kjenner ham masse. Han kjenner ingen i familien vår. Han har møtt BB's foreldre en gang, men jeg regner med han spør om det er noe han vil vite! :)

Skrevet

Jeg syntes toastmasteren skal være morsom , være vant med å snakke i store forsamlinger og være komfortabel med det. Han vi har valgt er samboren sin onkel så han kjenner min kjære best. Men han er genial til å snakke for seg siden han er direktør i en stor bedrift.

Skrevet
Nei. Men jeg ville ikke hatt en som ellers ikke ville vært bedt i bryllupet.

:Nikke: Enig i dette. Dessuten bør toastmasteren kjenne iallfall enten bruden eller brudgommen så godt at det kan bli litt personlig også.

Skrevet

Vi ante ikke hvem vi skulle ha, men etter å ha tenkt i evigheter falt valget på søskenbarnet til mødrene våres og han er også en jaktkamerat av min kjære! Så han kjenner oss begge og våre familier!

Skrevet

Vi valgte en god kamerat av min kjære som jeg har blitt godt kjent med!

Skrevet

Vi valgte å leie en proff. Hadde ingen kjente som passet veldig godt og ønsket heller ikke lage masse jobb for en av gjestene. Vi hadde fire (fem?) lange møter med toastmasteren først, så han ble litt kjent med oss. Vi var superfornøyd med den avgjørelsen. Fungerte helt supert :D

Skrevet
Vi valgte å leie en proff. Hadde ingen kjente som passet veldig godt og ønsket heller ikke lage masse jobb for en av gjestene. Vi hadde fire (fem?) lange møter med toastmasteren først' date=' så han ble litt kjent med oss. Vi var superfornøyd med den avgjørelsen. Fungerte helt supert :D[/quote']

Hva kostet det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...