Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett dette i mange statuser i dag på facebook. Hva er dette? :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Applestore
Skrevet

Sånne teite greier, slik som det BH greiene for litt tid tilbake.. Kjempeteit!

Skrevet
Jenter, er det den tiden av året igjen! Det er på tide å øke bevisstheten for brystkreft.

Husker dere statusene om bh fargen eller hvor vi legger fra oss veska? Det gjorde flere oppmerksomme på brystkreft, og det kom til og med på nyhetene

Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen!

Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder!:)"

For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det;

"Jeg skal bo i London i 14 måneder!! "

Januar - Mexico

Februar - London

Mars - Miami

April - Den dominikanske republikk

Mai - Frankrike

Juni - St. Petersburg

Juli - Østerrike

August - Tyskland

September - New York

Oktober - Amsterdam

November - Las Vegas

Desember - Colombia

Kjempespennende... :filer:

Skrevet

Var ikke brystkreft måneden i oktober også er det kreft for menn i november?

Gjest *dragoon*
Skrevet

"Jenter, er det den tiden av året igjen!"

Er det ikke "den tiden av året" opptile flere ganger i året på facebook egentlig? :P

• Liker 2
Skrevet

Ah, skjønte ikke hva de greiene på facebook var. Det var så mange som skrev slike statuser! Ikke lett å henge med!

Skrevet

Herregud hvor dustete går det an å bli. Greit nok om noen synes det er artig med sånne hemmelige spøker, men finn på noe bedre da, finn på noe ordentlig, noe morsomt!

Skrevet

Åh hadde de greiene der vært sant så hadde jeg skulle bodd over 2 år i mexico.. Det hadde vær noe det!

Skrevet

Jeg er ikke på facebook, så jeg ser ikke hvem som holder på med slikt.

Er dette noe voksne mennesker holder på med, eller er det yngre tenåringer og barn?

Skrevet

Åh hadde de greiene der vært sant så hadde jeg skulle bodd over 2 år i mexico.. Det hadde vær noe det!

Hvorfor ikke? Hvis ikke nå, kanskje når du blir pensjonist!

Skrevet

hvordan i helvete skal man øke bevisstheten rundt brystkreft ved å sende et HEMMELIG KJEDEBREV??? JEG BLIR SÅ GAL!!! :kjefte:

Skrevet

Jeg er ikke på facebook, så jeg ser ikke hvem som holder på med slikt.

Er dette noe voksne mennesker holder på med, eller er det yngre tenåringer og barn?

Skremmende nok er flertallet av mine facebook-venner som har postet dette godt voksne. Flaut.

Skrevet

Bare voksne, ja. Jeg for min del skjønner ikke hvorfor det skal øke bevisstheten rundt brystkreft! Det får jo bare folk til å lure på hvorfor folk skal bo rundt om kring i eks antall måneder. Jeg blir ikke noe mer bevisst på brystkreft av å lese sånt.

Skrevet

Versjonen jeg mottok var noe anderledes. Legg merke til at den helt klart er skrevet av en kvinne på 30 med dysleksi som finner artiklene på Kvinneguiden er interessante.

jenter...!!!

Nå er det en ny lek som gjelder....( denne uten mål å mening)

Ikke fortell noen menn! hva status betyr! Kopier og send denne meldingen til alle dine venninner, la oss se om vi kan gjøre det igjen, la dem lure, la oss se om vi kommer på nyhetene igjen!

Skriv: "Jeg skal bo i (se sted nedenfor) i (dato) måneder!:)"

For eksemper hvis bursdagen din var 14. februar, da blir det;

"Jeg skal bo i London i 14 måneder!! "

Januar - Mexico

Februar - London

Mars - Miami

April - Den dominikanske republikk

Mai - Frankrike

Juni - St. Petersburg

Juli - Østerrike

August - Tyskland

September - New York

Oktober - Amsterdam

November - Las Vegas

Desember - Colombia

Skrevet

Ska du færra te Mæxico?

Skrevet

hvordan i helvete skal man øke bevisstheten rundt brystkreft ved å sende et HEMMELIG KJEDEBREV??? JEG BLIR SÅ GAL!!! :kjefte:

Jeg er forundret over at det er mulig å bruke en såpass fantastisk teknologi til kjedebrev i det hele tatt. Har ikke folk kommet lengre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...