Gå til innhold

Jeg er smart og pen men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter i en skikkelig økonomisk krise, eller ikke akkurat krise, men jeg lever ikke så godt fordi jeg IKKE TØR å jobbe... jeg får angst hvert gang jeg tenker på jobb. Jeg er ikke den typen som skryter av seg selv det liker jeg ikke, men for å gjøre saken klarere så er jeg en ganske vakker jente, som lett kunne fått jobb, også er jeg smart, jeg klarer meg veldig fint på universitetet, og får veldig gode karakterer.. vet ikke hva som feiler meg jeg??

JEg bare får angst av å se folk sitte på kontoret og jobber, eller slikt.. jeg er ganske populær blant gutta, men føler at de fleste jentene hater meg. Har hatt en butikkjobb der det var mange kvinnelige kollegar, jeg prøvde å være såååååå snill, jeg ville prate med dem å ha det kos, det er jo ikke greit å stå stille på jobb å ikke prate med medkollegar, men? jeg fikk skikkelig avsmak og ga opp medengang ( jeg prøvde ikke lenge) 5 mnd bare. Også fikk jeg jobb på sån kundeservice, jeg sluttet i prøvetia fordi jeg fikk angst hvert gang jeg gikk forbi alle de menneskene som satt der..

JEg vet ikke hva som feiler meg. :( jeg er så ufattelig trist å lei, og jeg vil ikke bli ferdig med studiene, fordi jeg ikke vil jobbe :(:(:( kan det være sosial angst? jeg har jo mange venner osv..

setter stor pris på svar.. klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Setareh
Skrevet

jeg synes det er bedre å ha mannlige kollegaer... JEg tror du bør søke en jobb du liker, og ikke hva som helst?

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva utseendet ditt har med saken å gjøre? Høres ut som om du har sosial angst ja, snakk med fastlegen din og se om du kan få henvisning til psykolog.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva utseendet ditt har med saken å gjøre? Høres ut som om du har sosial angst ja, snakk med fastlegen din og se om du kan få henvisning til psykolog.

Jeg skjønnte heller ikke hvorfor hun måtte nevne hun var pen. Hva har det med saken å gjøre?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønnte heller ikke hvorfor hun måtte nevne hun var pen. Hva har det med saken å gjøre?

Det er flere mennesker som er så usikre på seg selv pga utseende. det jeg mener å si er at jeg ser bra ut,jeg er flink, men fortsatt ikke tør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...