Gå til innhold

hyller på kjøkkenet

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes
Skrevet

vi holder da på med oppussing av kjøkkenet, og i den forbindelsen skal vi fjærne det ene overskapet som står mellom vinduet og veggen, det er i 68 cm bredt der. grunnen til at vi fjerner det er fpr å gjøre det litt mer åpent.

men da trenger vi noen hyller der istedet.

tenkte først på å ta hvite hyller siden vi lakker skapene hvite, men så leste jeg et sted at åpne hyller på kjøkken burde være i samme farge for benkeplaten.

hva synes dere blir penest?

veggene er i en lys grå blå farge, vi har eike laminat på gulvet, og vi får ny benkeplaten som også vil være i eik, hakket mørkere enn gulvet. platene vil være lange nok til at vi kan kappe til 3 hyller til veggen om vi ønsker.

men er litt usikker på omd et vil se rart ut med hvite skap og hvite lister også eikefargede hyller :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt hvite hyller. Hvis du har litt fine kopper, skåler osv (med litt farger kanskje?) kommer dette mye bedre frem hvis hyllene er hvite ;) Det skal ikke så mye eik til før det blir for mye eik, etter min smak da.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hvite skap, hvite hyller og benkeplate i tre. Har aldri tenkt over at hyllen burde være i tre, men mine går mellom skapene, så jeg tror det hadde sett rart ut uansett. Nå forsvinner de litt inn i veggen, så de ikke står sånn ut i rommet.

Gjest Cupcakes
Skrevet

Er jo egentlug enig med dere, var jo planen å ha hvite hyller, evt. Hyller i rustrfritt stål for å ta opp de detaljene.. Men ble jo så usikker når jeg leste den artikkelen, å jeg pleier jo vanligvis å overse sånne intriør greier.. Hehe..

Tenker også at det kan bli mye eik, kjøkkenet er ikke så stort..

Nei, da holder jeg meg til planen og kjøper hvite hyller :jepp:

Takk for svar og guiding :)

Gjest Cupcakes
Skrevet

Jeg ville hatt hvite hyller. Hvis du har litt fine kopper, skåler osv (med litt farger kanskje?) kommer dette mye bedre frem hvis hyllene er hvite ;) Det skal ikke så mye eik til før det blir for mye eik, etter min smak da.

Planen er å ha litt finere hverdags ting på de, mummitroll kopp serien blant annet :) og litt annet stæsj.. (det har jeg alt handlet inn :fnise: )

Skrevet

Jeg tror ikke du kommer til å angre hvis du velger hvitt.

Får vi se bilde av det ferdige resultatet eller?;)

Gjest Cupcakes
Skrevet

Jeg tror ikke du kommer til å angre hvis du velger hvitt.

Får vi se bilde av det ferdige resultatet eller?;)

Ja, skal prøve å huske på det ;) kommer littkjøkken fornyer deleri morgen og lakkering av dører og fonter blir gjort i neste uke.

Skrevet

Ja, skal prøve å huske på det ;) kommer littkjøkken fornyer deleri morgen og lakkering av dører og fonter blir gjort i neste uke.

Oppussing er gøy, iallefall når man er ferdig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...