Gjest Cupcakes Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 vi holder da på med oppussing av kjøkkenet, og i den forbindelsen skal vi fjærne det ene overskapet som står mellom vinduet og veggen, det er i 68 cm bredt der. grunnen til at vi fjerner det er fpr å gjøre det litt mer åpent. men da trenger vi noen hyller der istedet. tenkte først på å ta hvite hyller siden vi lakker skapene hvite, men så leste jeg et sted at åpne hyller på kjøkken burde være i samme farge for benkeplaten. hva synes dere blir penest? veggene er i en lys grå blå farge, vi har eike laminat på gulvet, og vi får ny benkeplaten som også vil være i eik, hakket mørkere enn gulvet. platene vil være lange nok til at vi kan kappe til 3 hyller til veggen om vi ønsker. men er litt usikker på omd et vil se rart ut med hvite skap og hvite lister også eikefargede hyller
Gjest Nuppa_ Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Jeg ville hatt hvite hyller. Hvis du har litt fine kopper, skåler osv (med litt farger kanskje?) kommer dette mye bedre frem hvis hyllene er hvite Det skal ikke så mye eik til før det blir for mye eik, etter min smak da. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Jeg har hvite skap, hvite hyller og benkeplate i tre. Har aldri tenkt over at hyllen burde være i tre, men mine går mellom skapene, så jeg tror det hadde sett rart ut uansett. Nå forsvinner de litt inn i veggen, så de ikke står sånn ut i rommet.
Gjest Cupcakes Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Er jo egentlug enig med dere, var jo planen å ha hvite hyller, evt. Hyller i rustrfritt stål for å ta opp de detaljene.. Men ble jo så usikker når jeg leste den artikkelen, å jeg pleier jo vanligvis å overse sånne intriør greier.. Hehe.. Tenker også at det kan bli mye eik, kjøkkenet er ikke så stort.. Nei, da holder jeg meg til planen og kjøper hvite hyller Takk for svar og guiding
Gjest Cupcakes Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Jeg ville hatt hvite hyller. Hvis du har litt fine kopper, skåler osv (med litt farger kanskje?) kommer dette mye bedre frem hvis hyllene er hvite Det skal ikke så mye eik til før det blir for mye eik, etter min smak da. Planen er å ha litt finere hverdags ting på de, mummitroll kopp serien blant annet og litt annet stæsj.. (det har jeg alt handlet inn )
Gjest Nuppa_ Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Jeg tror ikke du kommer til å angre hvis du velger hvitt. Får vi se bilde av det ferdige resultatet eller?
Gjest Cupcakes Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Jeg tror ikke du kommer til å angre hvis du velger hvitt. Får vi se bilde av det ferdige resultatet eller? Ja, skal prøve å huske på det kommer littkjøkken fornyer deleri morgen og lakkering av dører og fonter blir gjort i neste uke.
Gjest Nuppa_ Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Ja, skal prøve å huske på det kommer littkjøkken fornyer deleri morgen og lakkering av dører og fonter blir gjort i neste uke. Oppussing er gøy, iallefall når man er ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå