Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge vært forvirret over huden min, til tider har den vært bra, mens til andre tider har den vært veldig uren. Den har vært stram, men samtidig glinsende, med store porer og urenheter. Nå gikk det opp for meg at jeg antakelig har fet, dehydrert hud. Jeg bruker foundation (pudder) fra Youngblood (mineralsminke) - men føler at huden ser litt sliten ut noen ganger (selv med sminke). Av rouge og solpudder bruker jeg litt forskjellige merker, men føler aldri at de sitter på huden lenge nok, jeg må fornye flere ganger i løpet av en dag.

Noen anbefalninger til meg når det gjelder foundation, rouge og solpudder?

Ønsker forresten å tipse folk som har den samme hudtypen; Moisture Surge dag/ nattkrem og Thirsty Skin Relief spray fra Clinique er veldig gode produkter. Kan også anbefale øyekremen i samme serie, deilig myk hud! :)

Til rens: Kaldpresset jojoba olje, smøres inn i huden, skylles av/ tørkes av med klut, ca 1 gang i uken. "Scrub your nose in it" ansiktsskrubb som du får kjøpt på Boots apoteket, fantastisk! ca. 2 ganger i uken. Ellers bruke en ren klut til rengjøring av ansikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...