Gå til innhold

Diskutere uten å være personlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt flokk-stemning her i dag - bare fordi man ikke gjør det som andre gjør, f. eks at forloveden spør foreldre om "lov" (selvfølgelig ikke som i gamle dager - jenter av 2003 bestemmer selvsagt selv!), så kommer de som ikke har gjort dette med syrlige kommentarer, akkurat som jeg har kritisert de som velger forskjellig fra meg! Bare fordi jeg har vært åpen om noe, så får man igjen så busta fyker. Hvis det fortsetter sånn, så tør vel ingen stå frem med sine særegenheter, da det bare blir ledd av! Og da blir det et kjedelig forum!

Synes ellers det pleier å være hyggelig her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg.

:klem2:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det beste en kan gjøre er og ikke ta alle så veldig seriøst, og da spesielt om de kommer med slike utsagn.

Alle mennesker er forskjellig, og det må vi selvfølgelig akseptere. Jeg må ærlig innrømme at jeg også kan komme med syrlige kommentarer enkelte ganger, men tror det er på litt andre steder enn bryllupsforumet.

Vær den du er, og ikke bry deg om hva andre mener. :wink:

Skrevet

Jeg pleier ikke ta ting personlig, men synes det ble litt vel mye her i sted. Men jeg skal prøve å følge rådet ditt, Madam F!

Skrevet

Jeg var ganske så krass i tråden din jeg. (tror ikke jeg ble personlig da...)

Men du spør om hva andre gjør og da får du svar.

Og om man ikke skal kunne si hva man mener så er et vel meningsløst dette her da?

Skrevet

Tenkte ikke på deg, Leya! Men at folk tror kjæresten min frir for at jeg skal ha noe å skrive hjem blir litt teit.

Skrevet

Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet... Håper du ikke mente jeg gikk til angrep på deg, Popelka, for om du følte det sånn skal du vite at det ikke var ment som et angrep på deg! :)

Av og til er det vanskelig å diskutere skriftelig siden en ikke har muligheten til å vise ansiktsuttrykk samtidig; Ironi vises ikke så godt og ting kan ofte leses krassere enn det ble ment.

Om jeg virket krass så skal du vite at jeg ikke mente det sånn i det hele tatt! :)

Skrevet

hmmm..kikka gjennom tråden på nytt jeg..

Enig med deg..mye unødvendig slenging med leppa av enkelte.

Vel..tullinger hele gjengen.. :wink:

Skrevet

Det er kanskje litt for lett å si hva man mener på internett i forhold til virkeligheten...

Man har liksom ikke de samme "hemningene", og når man ikke kjenner personen er man heller ikke så redd for å såre han/hun.

Skrevet

Synes stort sett det er Gjester som kommer med mye dumt. Jeg vet jo hvordan dere andre er, så jeg tar ikke det dere sier så tungt! Ingen grunn til dårlig samvittighet! :D

Er jo enig i en ting: vi har feil rekkefølge på tingene! Men kjæresten min mener at han må få lov til å ha den ære å fri på romantisk vis, og siden han ikke har fått ut fingeren før så får det bare bli sånn!

Skrevet

Det er fryktelig vanskelig å diskutere uten å være personlig, for når man diskuterer er det jo per definisjon ens egne meninger man kommer med. Er jo ikke noe poeng i å diskutere ting som alle mener det samme om. Eller? Men fra diskusjon til drittslenging er det jo et lite stykke. Allikevel, når man spør får man svar og da må man regne med at det finnes folk som er uenige med en selv eller som synes at ens meninger er helt merkelige. Men man trenger jo ikke bli uvenner for det. En rar mening eller handling i mine øyne betyr ikke at jeg avskriver en person. De fleste mennesker har noen meninger som ikke stemmer overens med mine, og det synes jeg i grunn er bra. Hvis ikke hadde verden blitt et fryktelig kjedelig sted å leve.

Skrevet

Du får bare spille med da! Og være fryktelig overrasket og gråte en skvett da! Hehe!

Minner meg om den gangen jeg fikk penger før jul til min pappa med streng beskjed om å kjøpe meg julegaver for dem, pakke dem inn og legge dem under juletreet på julaften. Og når jeg skulle åpne dem måtte jeg si: "Ååååh, så spennende! Lurer på hva dette er!". Og det gjorde jeg...med alle 8 pakkene! :ler:

Synes ikke det spiller noen rolle i hvilken rekkefølge ting blir gjort, så lenge det føles riktig og at det gjøres med hjertet!

Blir sikkert et koselig frieri! :)

Skrevet
Synes det er litt flokk-stemning her i dag - bare fordi man ikke gjør det som andre gjør, f. eks at forloveden spør foreldre om "lov" (selvfølgelig ikke som i gamle dager - jenter av 2003 bestemmer selvsagt selv!), så kommer de som ikke har gjort dette med syrlige kommentarer, akkurat som jeg har kritisert de som velger forskjellig fra meg! Bare fordi jeg har vært åpen om noe, så får man igjen så busta fyker. Hvis det fortsetter sånn, så tør vel ingen stå frem med sine særegenheter, da det bare blir ledd av! Og da blir det et kjedelig forum!

Synes ellers det pleier å være hyggelig her....

:velkommen: til Kvinneguiden

Er forøvrig enig med deg hvis noen er i tvil :trøste:

Skrevet

:velkommen:  

Er forøvrig enig med deg hvis noen er i tvil :trøste:

Takk, Care! Men jeg har vært her en stund, altså! :wink:

Skrevet

Takk, Care! Men jeg har vært her en stund, altså! :wink:

:ler: vel, vet jo det da, det jeg mente å si var "velkommen til kvinneguiden" som svar på ditt innlegg...you see :kul:

Skrevet

Sånn sett...da skjønner jeg! :ler:

Skrevet

Nå blir det vel ikke mere gjesteskriverier her inne så da har du jo bare oss vanlig dødelige igjen her inne å diskutere med - og det må vel gå bra? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...