AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 hei! skal ta tape-extensions på studie africa på majorstua nå snart. noen som har gjort det? fornøyd? er mye billigere der enn de stedene disse bloggerne er sponset av, og håret er jo samme kvalitet. :-)
Binta Ba Skrevet 1. juli 2012 #4 Skrevet 1. juli 2012 Kom heller hjem til meg og få det flettet inn.. 1
Maja22 Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Jeg tok extensions hos Studio Afrika for et år tilbake, og ble veldig ufornøyd. De gjorde en utrolig dårlig jobb, og håret mitt og extensionene så veldig unaturlig ut. I tillegg mistenker jeg at de blander plastikk og menneskehår i det som skal være pakker med 100% naturlig menneskehår. De har ingen kvalitetssikring og års garanti, som man får ved kjøp av extensions hos mere profesjonelle steder. Dette gjør det vanskelig og klage. Jeg anbefaler og gå til steder hvor de har garanti på extensionene, sånn at du kan klage hvis noe ikke går som det skal. Men det kan jo hende du er heldigere Endret 2. juli 2012 av Maja22
Binta Ba Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 Jeg kan forøvrig anbefale Edge ved Brugata..hørt mye bra om de, men dog kun fra afrikanere;)
Lilje:) Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Kommer sikkert til å bli slaktet nå fordi jeg enten "reklamerer" eller dytter salg på folk. Men jeg blir IKKE SPONSET, eller hva jeg nå enn sikkert kommer til å bli beskyldt for. For ca 1 halvt år siden kjøpte jeg Hair Talk tapeextensions hos Rush. (Samme sted som flere av bloggerne er sponset av) Fikk et tilbud på Group On. Men nå skal jeg ikke bruke det, fordi jeg har blitt fornøyd med mitt eget hår. Kupongen inneholder full hairextensions hos Rush med lengde opptil 55 cm, og de bruker bare ekte hår. Påsetting, og tilklipping er selvfølgelig inkludert) Det står at kupongen har en verdi på 8990 kr.. Jeg selger kupongen BILLIG hvis det er noen som skulle være interessert? (Kupongen må brukes innen 02.09.12)
OPIgirl Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Jeg tok extensions hos Studio Afrika for et år tilbake, og ble veldig ufornøyd. De gjorde en utrolig dårlig jobb, og håret mitt og extensionene så veldig unaturlig ut. I tillegg mistenker jeg at de blander plastikk og menneskehår i det som skal være pakker med 100% naturlig menneskehår. De har ingen kvalitetssikring og års garanti, som man får ved kjøp av extensions hos mere profesjonelle steder. Dette gjør det vanskelig og klage. Jeg anbefaler og gå til steder hvor de har garanti på extensionene, sånn at du kan klage hvis noe ikke går som det skal. Men det kan jo hende du er heldigere Det heter ikke ufornøyd. Det heter misfornøyd
Bina Skrevet 3. juli 2012 #9 Skrevet 3. juli 2012 Fikk et tilbud på Group On. Men nå skal jeg ikke bruke det, fordi jeg har blitt fornøyd med mitt eget hår. Kupongen inneholder full hairextensions hos Rush med lengde opptil 55 cm, og de bruker bare ekte hår. Påsetting, og tilklipping er selvfølgelig inkludert) Det står at kupongen har en verdi på 8990 kr.. Jeg selger kupongen BILLIG hvis det er noen som skulle være interessert? (Kupongen må brukes innen 02.09.12) Jeg er interessert! Send meg en pm med pris du tenker, så kan jeg vurdere det prøvd hairtalk før, var fornøyd
Lilje:) Skrevet 4. juli 2012 #10 Skrevet 4. juli 2012 Fikk et tilbud på Group On. Men nå skal jeg ikke bruke det, fordi jeg har blitt fornøyd med mitt eget hår. Kupongen inneholder full hairextensions hos Rush med lengde opptil 55 cm, og de bruker bare ekte hår. Påsetting, og tilklipping er selvfølgelig inkludert) Det står at kupongen har en verdi på 8990 kr.. Jeg selger kupongen BILLIG hvis det er noen som skulle være interessert? (Kupongen må brukes innen 02.09.12) Jeg er interessert! Send meg en pm med pris du tenker, så kan jeg vurdere det prøvd hairtalk før, var fornøyd Har sendt deg PM nå!
Auroressa Skrevet 4. juli 2012 #11 Skrevet 4. juli 2012 Har sendt deg PM nå! Jeg er og muligens intrs vist hun over ikke allerede har "kjøpt"
Lilje:) Skrevet 5. juli 2012 #12 Skrevet 5. juli 2012 Jeg er og muligens intrs vist hun over ikke allerede har "kjøpt" Har sendt deg PM også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå