curiousity Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Vi prøver å finne ut hva vi skal ha mellom benken og skapene på kjøkkenet, trenger litt hjelp/inspirasjon! Kjøkkeninnredningen vår er hvit, benkeplaten sortgrå. Kjøkken og stue i ett, der alle veggene er hvite. Det går i en "vinkel", der ene siden har både benk og skap, mens den andre kun benk. Vanskelig å forklare, merker jeg, hehe. Vi har kikket på: naturstein (det liker ikke jeg), glassplate med tapet e.l bak (det liker ikke han). Da står vi igjen med fliser, men jeg greier virkelig ikke å finne noe som passer! Noen som har forslag? Gjør ikke noe om det innebærer naturstein eller glassplate
Chelmon Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Jeg liker små fliser i forskjellige farger. F.eks beige/svart/grå, grå/lysgrå/hvit etc. Hvite fliser ser alltid pent, rent og ryddig ut - så dere kan jo kanskje vurdere den kjedelige løsningen også!
Brukernavn Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Vi har plate i stål, og det er kjempestilig, men vanskelig å holde pent. Derfor anbefaler jeg noe med helt glatt overflate. Glassplate kan man jo få til å se ut akkurat som man vil, og det er enkelt å holde rent. Derfor ville jeg valgt det om jeg skulle valgt nå.
vinterspeil Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Dette er enkelt og sette opp og enkelt å holde rent http://www.byggmakker.no/no/inne/kjokken/kitchenboard/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå