Gå til innhold

Hva skal vi ha mellom kjøkkenbenk og skap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å finne ut hva vi skal ha mellom benken og skapene på kjøkkenet, trenger litt hjelp/inspirasjon!

Kjøkkeninnredningen vår er hvit, benkeplaten sortgrå. Kjøkken og stue i ett, der alle veggene er hvite. Det går i en "vinkel", der ene siden har både benk og skap, mens den andre kun benk. Vanskelig å forklare, merker jeg, hehe.

Vi har kikket på: naturstein (det liker ikke jeg), glassplate med tapet e.l bak (det liker ikke han). Da står vi igjen med fliser, men jeg greier virkelig ikke å finne noe som passer! Noen som har forslag? Gjør ikke noe om det innebærer naturstein eller glassplate ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker små fliser i forskjellige farger. F.eks beige/svart/grå, grå/lysgrå/hvit etc.

Hvite fliser ser alltid pent, rent og ryddig ut - så dere kan jo kanskje vurdere den kjedelige løsningen også!

Skrevet

Lakkert glassplate

Skrevet

Vi har plate i stål, og det er kjempestilig, men vanskelig å holde pent. Derfor anbefaler jeg noe med helt glatt overflate. Glassplate kan man jo få til å se ut akkurat som man vil, og det er enkelt å holde rent. Derfor ville jeg valgt det om jeg skulle valgt nå.

Skrevet

Hvite mursteinsfliser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...