AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Hvor mange sexpartnere er normalt syns dere og gjerne etter alder å Og hva foretrekker dere personlig at grensen går for dere selv og deres partnere? Eks : Er 30 stk for en 20 åring på grensen for å bli for mye ? Meninger om kvinner burde ha færre enn menn? 1
Gjest norah Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Det er ganske mange tråder om dette nå, så jeg anbefaler egentlig bare å søke opp en av de mange og svare ivei Hvis du ikke gidder å lese dem kan jeg oppsummere for deg: - Man er horete, aka elendig valg av livspartner dersom man har ligger med mer enn hva den mest konservative synes er greit. - Man er verdens dårligste ligg om man ikke har hatt massevis av ONS`er og ligget med halve byen. Skakke være lett. 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Jeg er 22 å har hatt rundt 20... Jeg synes ikke det er mange, og jeg ligger ikke rundt heller. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 wow.. Jeg synes 20 er mange.. 1 one night og 3 forhold.. Har awesome sex fordi.. Er ikke antall mennesker som teller.. Er heller hvor ofte ;; 1
Sukkerklumpen! Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Er 19 og har hatt 2 forhold og en "knullevenn" Ikke så mange, men har hatt fantastisk sex forde om! 2
Gjest D_flatmajor Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Hvis du ikke gidder å lese dem kan jeg oppsummere for deg: - Man er horete, aka elendig valg av livspartner dersom man har ligger med mer enn hva den mest konservative synes er greit. - Man er verdens dårligste ligg om man ikke har hatt massevis av ONS`er og ligget med halve byen. og hvis man mener at det er opp til hver enkelt å definere hva "normalt antall sexpartnere" er, så er det jammen feil det også.
Unic0rn Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 (endret) Hvor mange sexpartnere er normalt syns dere og gjerne etter alder å Og hva foretrekker dere personlig at grensen går for dere selv og deres partnere? Eks : Er 30 stk for en 20 åring på grensen for å bli for mye ? Meninger om kvinner burde ha færre enn menn? Synes ikke det er slik at kvinner bør ha mindre sexpartnere enn menn. Det er mer akseptert at menn kan ørten sexpartnere, og kvinner skal helst ikke ha så mange, men det er jo helt feil. Endret 8. november 2011 av Unic0rn 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Hvor mange sexpartnere er normalt syns dere og gjerne etter alder å Og hva foretrekker dere personlig at grensen går for dere selv og deres partnere? Eks : Er 30 stk for en 20 åring på grensen for å bli for mye ? Meninger om kvinner burde ha færre enn menn? Nei, da er en ikke på grensen til for mye. En har råkjørt forbi grensen for lenge siden... 10
Gjest otrivin Skrevet 8. november 2011 #9 Skrevet 8. november 2011 Jeg har hatt 20+ og jeg syns ikke det er for mye når jeg tenker på egen erfaring for jeg har jo som en over sagt ikke ligget rundt heller. Er 18 btw. Jeg vil helst ikke ha over 30 selv, men det KAN jo bli kjipt hvis jeg er singel for da kan jeg bare ha sex med 5-8 (hysj) før det kommer dit, men kan jo være jeg ikke blir det. Ville nok ha betenkeligheter med en gutt som hadde over 50, men kunne jo gitt han en sjanse først.
Gjest Nuppa_ Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Jeg har hatt 20+ og jeg syns ikke det er for mye når jeg tenker på egen erfaring for jeg har jo som en over sagt ikke ligget rundt heller. Er 18 btw. Jeg vil helst ikke ha over 30 selv, men det KAN jo bli kjipt hvis jeg er singel for da kan jeg bare ha sex med 5-8 (hysj) før det kommer dit, men kan jo være jeg ikke blir det. Ville nok ha betenkeligheter med en gutt som hadde over 50, men kunne jo gitt han en sjanse først. Når du er 18 og du har hatt over 20 sexpartnere vil jeg si du har ligget rundt 18
DBM Skrevet 8. november 2011 #11 Skrevet 8. november 2011 Jeg har hatt 20+ og jeg syns ikke det er for mye når jeg tenker på egen erfaring for jeg har jo som en over sagt ikke ligget rundt heller. Er 18 btw. Jeg vil helst ikke ha over 30 selv, men det KAN jo bli kjipt hvis jeg er singel for da kan jeg bare ha sex med 5-8 (hysj) før det kommer dit, men kan jo være jeg ikke blir det. Ville nok ha betenkeligheter med en gutt som hadde over 50, men kunne jo gitt han en sjanse først. Hvis du synes det er greit å ha ligget med 20+, som 18-åring, hvordan kan da 50 være problematisk? 5
Gjest Nuppa_ Skrevet 8. november 2011 #12 Skrevet 8. november 2011 Nei, da er en ikke på grensen til for mye. En har råkjørt forbi grensen for lenge siden... Leste flere ganger at DU hadde råkjørt forbi grensen for lenge siden, haha 4
Unic0rn Skrevet 8. november 2011 #13 Skrevet 8. november 2011 Jeg har hatt 20+ og jeg syns ikke det er for mye når jeg tenker på egen erfaring for jeg har jo som en over sagt ikke ligget rundt heller. Er 18 btw. Jeg vil helst ikke ha over 30 selv, men det KAN jo bli kjipt hvis jeg er singel for da kan jeg bare ha sex med 5-8 (hysj) før det kommer dit, men kan jo være jeg ikke blir det. Ville nok ha betenkeligheter med en gutt som hadde over 50, men kunne jo gitt han en sjanse først. 20+ går bra, men ikke over 30? Kan du forklare logikken i at du er 18 år, har ligget med 20+ uten å ha vært løs? 8
Envy Skrevet 8. november 2011 #14 Skrevet 8. november 2011 Jeg synes 30 stk for en 20-åring er litt mye. Jeg er selv 23 og har hatt 17, synes det er altfor mye. Tipper dog at mellom 10 og 30 sexpartnere er helt normalt. 2
Gjest Nuppa_ Skrevet 8. november 2011 #15 Skrevet 8. november 2011 (endret) 20+ går bra, men ikke over 30? Kan du forklare logikken i at du er 18 år, har ligget med 20+ uten å ha vært løs? Det finnes ikke noe logisk forklring på det, løs har hun vært om hun syns det selv eller ikke. Endret 8. november 2011 av Nuppa_ 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #16 Skrevet 8. november 2011 Jeg er 22, og føler mine 6 er mer enn nok. :gjeiper:
Gjest otrivin Skrevet 8. november 2011 #17 Skrevet 8. november 2011 (endret) Jeg vet SELV om jeg har vært løs eller ikke. Vær så snill, skulle tro dere gikk i barnehagen. Har jeg sagt at jeg syns 20 er et flott antall jeg ønsket meg? Neida, men jeg har det tallet jeg har, det kan jeg ikke gjøre noe med. Tror alle som er i forhold og har det bra med det ønsker at de kun hadde hatt sex med 1, deriblant meg. Men jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg aldri trenger å lure på om jeg hadde hatt bedre sex med andre, hvordan det er osv pga erfaringene jeg har. Jeg syns ikke 20 er for mye heller på mange måter, men JEG kunne ØNSKE at JEG ikke hadde så mange, men det har jeg og det kan jeg ikke gjøre noe med - annet enn å forhindre at det stiger så ekstremt mye mer. Altså, derfor vil jeg helst for MIN egen del ikke ha mer enn 30. Men nei, jeg ville hatt betenkeligheter med en fyr som hadde over 50, fordi da hadde ikke jeg klart å tenke at det KUN handlet om å eksperimentere i ungdommen. Da ville jeg tenkt om han kanksje hadde et problem med å holde seg trofast hvis han f. eks. blir fort lei av noen. Jeg tenker løs som at folk har hatt mange ONS eller hatt mye sex i fylla/evt problemer med å si nei/vond fortid med seksuelt misbruk/voldtekt eller annen forklarlig årsak. Jeg har aldri hatt sex med en person kun en gang, og hvis vi har hatt det i fylla er det fordi vi har holdt på i en lengre periode isåfall. Så nei, jeg syns ikke jeg er løs. Og dere som ikke aner som helst, kan ikke si at jeg er det heller - for dere vet jo ikke det!!!!!! Dere kan jo si at dere anser en jente som har hatt 20+ for å være løs pga fordommer har, men dere kan ikke si noe om jeg faktisk er det. Endret 8. november 2011 av otrivin 3
Gjest uAnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #18 Skrevet 8. november 2011 Jeg syns jeg har vært vanvittig løs og jeg har hatt 25, er 26... 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #19 Skrevet 8. november 2011 Jeg vet SELV om jeg har vært løs eller ikke. Vær så snill, skulle tro dere gikk i barnehagen. Har jeg sagt at jeg syns 20 er et flott antall jeg ønsket meg? Neida, men jeg har det tallet jeg har, det kan jeg ikke gjøre noe med. Tror alle som er i forhold og har det bra med det ønsker at de kun hadde hatt sex med 1, deriblant meg. Men jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg aldri trenger å lure på om jeg hadde hatt bedre sex med andre, hvordan det er osv pga erfaringene jeg har. Jeg syns ikke 20 er for mye heller på mange måter, men JEG kunne ØNSKE at JEG ikke hadde så mange, men det har jeg og det kan jeg ikke gjøre noe med - annet enn å forhindre at det stiger så ekstremt mye mer. Altså, derfor vil jeg helst for MIN egen del ikke ha mer enn 30. Men nei, jeg ville hatt betenkeligheter med en fyr som hadde over 50, fordi da hadde ikke jeg klart å tenke at det KUN handlet om å eksperimentere i ungdommen. Da ville jeg tenkt om han kanksje hadde et problem med å holde seg trofast hvis han f. eks. blir fort lei av noen. Jeg tenker løs som at folk har hatt mange ONS eller hatt mye sex i fylla/evt problemer med å si nei/vond fortid med seksuelt misbruk/voldtekt eller annen forklarlig årsak. Jeg har aldri hatt sex med en person kun en gang, og hvis vi har hatt det i fylla er det fordi vi har holdt på i en lengre periode isåfall. Så nei, jeg syns ikke jeg er løs. Og dere som ikke aner som helst, kan ikke si at jeg er det heller - for dere vet jo ikke det!!!!!! Dere kan jo si at dere anser en jente som har hatt 20+ for å være løs pga fordommer har, men dere kan ikke si noe om jeg faktisk er det. Du kan ha din egen definisjon på "løshet". Men de fleste vil si at en 18åring med 20 sexpartnere bak seg, er løs, uansett om hun mener at hun har en grunn eller ikke.. 4
Gjest Nuppa_ Skrevet 8. november 2011 #20 Skrevet 8. november 2011 Jeg vet SELV om jeg har vært løs eller ikke. Vær så snill, skulle tro dere gikk i barnehagen. Har jeg sagt at jeg syns 20 er et flott antall jeg ønsket meg? Neida, men jeg har det tallet jeg har, det kan jeg ikke gjøre noe med. Tror alle som er i forhold og har det bra med det ønsker at de kun hadde hatt sex med 1, deriblant meg. Men jeg vet ihvertfall med meg selv at jeg aldri trenger å lure på om jeg hadde hatt bedre sex med andre, hvordan det er osv pga erfaringene jeg har. Jeg syns ikke 20 er for mye heller på mange måter, men JEG kunne ØNSKE at JEG ikke hadde så mange, men det har jeg og det kan jeg ikke gjøre noe med - annet enn å forhindre at det stiger så ekstremt mye mer. Altså, derfor vil jeg helst for MIN egen del ikke ha mer enn 30. Men nei, jeg ville hatt betenkeligheter med en fyr som hadde over 50, fordi da hadde ikke jeg klart å tenke at det KUN handlet om å eksperimentere i ungdommen. Da ville jeg tenkt om han kanksje hadde et problem med å holde seg trofast hvis han f. eks. blir fort lei av noen. Jeg tenker løs som at folk har hatt mange ONS eller hatt mye sex i fylla/evt problemer med å si nei/vond fortid med seksuelt misbruk/voldtekt eller annen forklarlig årsak. Jeg har aldri hatt sex med en person kun en gang, og hvis vi har hatt det i fylla er det fordi vi har holdt på i en lengre periode isåfall. Så nei, jeg syns ikke jeg er løs. Og dere som ikke aner som helst, kan ikke si at jeg er det heller - for dere vet jo ikke det!!!!!! Dere kan jo si at dere anser en jente som har hatt 20+ for å være løs pga fordommer har, men dere kan ikke si noe om jeg faktisk er det. Resten av oss har en annen definisjon på løs, som du faller glatt inn i. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå