Gå til innhold

Har omsider møtt en mann....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter flere år alene ser det ut til at jeg har vært så heldig å møtt en hvor det virkelig finnes potensiale!

Utfordringen er jo at han på nyåret drar utenlands i jobbsammenheng for 1 år!

Vi er over 30 begge to, og tenker nøye gjennom dette, men tiden vi har før han drar er ikke all verden.

Vi prøver alt vi kan å få truffet hverandre mest mulig nå frem til han drar, slik at vi finner ut om jeg skal vente på han 1 år.

Han kommer hjem hver annen måned, noen dager, før han drar igjen....Det vil bli svært begrenset med kontakt når han er utenlands, da det er begrenset med telefonmuligheter (og dyrt), og ikke mulighet for å ha med sin egen pc.

Er det andre som har vært i denne situasjonen, og hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold nå :) Vi hadde vært sammen i bare 6 måneder når han dro, og han skal gå i USA for å studere ett semester (altså 10 måneder). Har det litt lettere enn deg, siden han har pc, så vi snakker veldig mye sammen. Men vi har ikke mulighet til å treffes en eneste gang under denne tiden. Syns at det går veldig bra hittil da, han har vært borte i 3 måneder allerede og klarer nesten ikke vente til han kommer hjem :klemmer:

Så lenge dere begge to er positive til dette og stoler på hverandre går det nok bra :jepp: Dere har jo hvertfall sjansen til å møte hverandre av og til!

Lykke til da!

Gjest navnelapp
Skrevet

Korleis kan han nektast å ta med eigen pc? :klo:

Skrevet

Egen pc skal ikke tas med, er beskjeden, så da må man jo forholde seg til det. :)

Nå er ikke vi i et forhold enda, så det vi må prøve å finne ut er om vi skal gå inn i et når han drar, eller om vi skal droppe hele greia...........Det er jo mest stressende fordi det er så kort tid før han drar, kort tid å ta avgjørelser på, kort tid å bli godt nok kjent....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...