challenger Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Har hørt mye om pop-tarts på amerikanse serier osv. Har også sett de har dette i utlandet på daglivarer og større utvalg i spesialbutikker. Og nå har jeg funnet dette hjemme i Norge på Meny, til 89kr eller noe i den duren:p Men er det noen som kan forklare hva det egentlig er? Skjønner det liksom ikke helt på pakken. Men det ser jo litt godt ut. Har noen prøvd det? Er det godt?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Det er en flat liten kake med et tynt lag fyll og frosting på toppen. Så putter man den i brødristeren og varmer den, så blir den en liten snack. I USA står den Gjerne sammen med frokostblandinger ol, men det er jo mer en dessert/godteri. Jeg og mannen bruker å dele en til en kopp kaffe etter frokost i helgene.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg har ikke prøvd det, men jeg fant en blogg der ei har laget hjemmelagede pop tarts og de ser gode ut Pop tarts Endret 7. november 2011 av Sjokoladebolle
AloeVera Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Kan kjøpes billigere på ebay Vurderer å prøve en pakke jeg, så litt godt ut. Jeg elsker kliss!
Lady Lovelylocks Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Jeg kjøpte en pakke med blåbær i Sverige en gang. Ble en bit, så gikk resten i søpla. Smakte ikke godt.
Dragonfly84 Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 De er gode, spesielt blåbær tror jeg det var. Men det smaker kunstig, og veldig søtt! Tror ikke det er så sunt, akkurat... Men ja, det er som en slags fylt kjeks som man varmer i brødristeren 1
challenger Skrevet 7. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2011 Ahh.. Takk for svar:) Høres godt ut hvis det er sånn søtt kliss! Men tror nok jeg skal prøve å bestille over nett en plass ja, evnt kjøpe med når jeg er ute å reiser. For de på meny er jo rådyre i forhold til de man får kjøpt på nett/utlandet!
AloeVera Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Chocolate chip cookie dough mmm! Denne ser fantastisk ut. Bare synd at frakten var så dyr.
challenger Skrevet 7. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2011 (endret) Chocolate chip cookie dough mmm! Denne ser fantastisk ut. Bare synd at frakten var så dyr. Sjekk her:Min lenke Der var det masse å velge i! Veit ikke hvordan det er med frakt da, men selve produktet var jo ganske ok i pris:) Endret 7. november 2011 av challenger
AloeVera Skrevet 7. november 2011 #10 Skrevet 7. november 2011 £12.39 ble det innkludert frakt. Og det er jo ca 112 kroner. Synd synd, for det er så skrekklig godt ut
challenger Skrevet 7. november 2011 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2011 (endret) £12.39 ble det innkludert frakt. Og det er jo ca 112 kroner. Synd synd, for det er så skrekklig godt ut Det så veeeldig godt ut ja! Lurer på om jeg må prøve dette jeg altså, koste hva det koste vil:p Men hvis jeg kjøper feks. 3 pakker + frakt så blir det £22 og det blir ca akkurat 200(kommer an på kursen:p). Går det ikke akkurat under grensa da tro? Og da blir det jo billigere enn å kjøpe bare en. Endret 7. november 2011 av challenger
AloeVera Skrevet 7. november 2011 #12 Skrevet 7. november 2011 Ja, du går ikke over grensa da nei. Husk at frakten ikke regnes med
challenger Skrevet 7. november 2011 Forfatter #13 Skrevet 7. november 2011 Ja men da er det jo bare å kjøre på! hehe:p
Rosenrød Skrevet 8. november 2011 #14 Skrevet 8. november 2011 Dere må fortelle hvordan dette smaker:-)
NullHull Skrevet 8. november 2011 #15 Skrevet 8. november 2011 Ja, jeg også venter spent på referat her asså !
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #16 Skrevet 25. august 2013 Har hørt mye om pop-tarts på amerikanse serier osv. Har også sett de har dette i utlandet på daglivarer og større utvalg i spesialbutikker. Og nå har jeg funnet dette hjemme i Norge på Meny, til 89kr eller noe i den duren:p Men er det noen som kan forklare hva det egentlig er? Skjønner det liksom ikke helt på pakken. Men det ser jo litt godt ut. Har noen prøvd det? Er det godt? Det er kjempegodt! Har bodd 2 år i USA, og det var enkelt å få tak i dem der. Det er et slags bakverk, ofte med glasur utenpå og en slags syltetøyblanding inni. Varmes i brødrister før du spiser dem. Ikke spis for ofte, de er kaloribomber. :-) Men, denne tråden er jo litt gammel.... Er det noen som vet om og i så fall hvor man kan få kjøpt Pop Tarts i Norge nå? Anonymous poster hash: b79ab...4fd
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #17 Skrevet 16. juli 2015 Det er kjempegodt! Har bodd 2 år i USA, og det var enkelt å få tak i dem der. Det er et slags bakverk, ofte med glasur utenpå og en slags syltetøyblanding inni. Varmes i brødrister før du spiser dem. Ikke spis for ofte, de er kaloribomber. :-) Men, denne tråden er jo litt gammel.... Er det noen som vet om og i så fall hvor man kan få kjøpt Pop Tarts i Norge nå?Anonymous poster hash: b79ab...4fd Hehe det lurer jeg å på xDAnonymous poster hash: e696c...675
peppermyntete Skrevet 16. juli 2015 #18 Skrevet 16. juli 2015 Hehe det lurer jeg å på xDAnonymous poster hash: e696c...675 Meny har, men de er svindyre.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #19 Skrevet 16. juli 2015 Kjøpte på meny for lenge siden med jordbær smak og en med sjokolade smak. Begge er super gode, men de er sinnsykt søte. Såpass søte at jeg får småvondt i tennene etter jeg har spist en.Anonymous poster hash: bb17f...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå