Explosive Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Jeg ser på Politi.no at om jeg skal ha nytt pass må jeg ha med det gamle. Hva om det gamle er borte da? Det er jo den eneste grunnen til at jeg kanskje må skaffe meg nytt.
Skins Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Du må ikke ha med det gamle, det står at hvis du har pass fra før av og skal ha nytt, så må du levere inn eventuelle gamle pass.
Explosive Skrevet 7. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2011 Ja, jeg har jo pass fra før men jeg vet ikke hvor det er..
Brunhilde Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Da tror jeg du må melde det mistet, og så får du sannsynligvis et nytt.
challenger Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Jeg hadde et pass når jeg var mindre, dette ble brukt en gang og siden har jeg ikke peiling på hvor det ble av.. Sikkert pakka bort en eller annen plass. Så når jeg ble "voksen", skulle jeg ordne meg et pass og da spurte de etter dette, men jeg sa det som det var. Da sa de bare at hvis det dukka opp igjen så måtte jeg levere det tilbake, men jeg fikk meg et nytt pass likevel. Så tror nok det skal gå bra:)
Gjest Heloise Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 ha med.deg gyldig id med bilde, og meld det gamle tapt når du søker om nytt. værre er det ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå