mari64 Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 (endret) . Endret 8. november 2011 av mari64
mari64 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2011 Jo kanskje... Men ønsker noen synspunkter...?
Steinar40 Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Jo kanskje... Men ønsker noen synspunkter...? Vanskelig å vite om en såpass ung fyr er seriøs eller ikke.
mari64 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2011 Han er ikke kjent for å være frampå når det gjelder jenter akkurat. Alle som kjenner han sier at han er en veldig ordentlig og fin fyr, og ingen forstår hvorfor han er singel .
Steinar40 Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Han er ikke kjent for å være frampå når det gjelder jenter akkurat. Alle som kjenner han sier at han er en veldig ordentlig og fin fyr, og ingen forstår hvorfor han er singel . Ja, det er jo forsåvidt positivt. Bare vær klar over at det da heller ikke er sikkert at han er klar for noe seriøst parforhold.
mari64 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2011 Det kan være.... Men har inntrykk av at han selv lurer på hvorfor han er singel
Steinar40 Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Det kan være.... Men har inntrykk av at han selv lurer på hvorfor han er singel Som igjen kan bety at han ikke er klar. På den annen side kan det jo godt hende at han blir klar snart.
mari64 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2011 Så det at han lurer på hvorfor ingen vil ha han betyr at han ikke er klar for et forhold?
mari64 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2011 ok, en gang spurte jeg han om ikke han kunne fortelle litt om seg selv. Han fortalte meg kort hvordan han havnet på den arbeidsplassen han er nå, og da sa han rett før han gikk at alt i livet hans var egentlig slik han hadde drømt om, bortsett fra at han var singel...
Steinar40 Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 ok, en gang spurte jeg han om ikke han kunne fortelle litt om seg selv. Han fortalte meg kort hvordan han havnet på den arbeidsplassen han er nå, og da sa han rett før han gikk at alt i livet hans var egentlig slik han hadde drømt om, bortsett fra at han var singel... hehe Ja, det kan jo hende han prøver å fortelle deg noe. Du får finne ut av det.
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. november 2011 #12 Skrevet 7. november 2011 Er det ikke bedre og spør han eller hun dere tror er interessert, isteden for og spør folk på et forum son ikke kan gi vite om han eller hun er interessert.
mari64 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #13 Skrevet 7. november 2011 Så klart er det det... Men tør jeg?? Nei Det er litt godt å få høre andre sine meninger også, særlig når man er litt forelsket og gjerne kan tolke ting litt feil.
mari4ever Skrevet 7. november 2011 #14 Skrevet 7. november 2011 Så klart er det det... Men tør jeg?? Nei Det er litt godt å få høre andre sine meninger også, særlig når man er litt forelsket og gjerne kan tolke ting litt feil. fy søren eg kjenne meg sånn igjen! når du er forelsket tør du ikke si sånn.. jeg blir klønete og nervøs når jeg er forelska. hehe han virker veldig interessert da! lykke til:)
Geparden Skrevet 7. november 2011 #15 Skrevet 7. november 2011 Hva tenker dere? At du skulle sneket deg ut i sofaen! Jeg leser og prøver forgjeves å finne en eneste ting som skulle bety at han ikke er interessert. mari64, les innlegget ditt om igjen og spør deg selv. Og svar helt ærlig
mari64 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #16 Skrevet 8. november 2011 Åååååå........!! Jeg blir jo helt gal av å tenke på dette Må få sakt at det er ikke sånn som dette HELE tiden vi er sammen, noen ganger virker han litt mer tilbakeholden og noen ganger snakker han om den og den fine dama til den mannlige kollegaen ved siden av han i lunsjen osv... Men jeg tror egentlig det bare er en fasade. Jeg tror han rett og slett er blitt usikker på seg selv av å være singel så lenge, så han prøver å kompansere litt?
Phaedra Skrevet 9. november 2011 #18 Skrevet 9. november 2011 Tråden er ryddet for krenkelser og misbruk av AnonymBruker-funksjonen. Phaedra,mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå