Gå til innhold

Klistre-BH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har innsett at jeg må kjøpe meg en sånn klistre-BH for å få brukt alle de kjolene med åpen rygg som jeg har. Har dere noen å anbefale?

Har sett litt på den de har på nelly.com, for den finnes i forskjellige farger. Noen som har prøvd denne? Og hvor lenge "varer" en sånn BH? Har hørt litt forskjellig nemlig..

Videoannonse
Annonse
Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Jeg kjøpte meg enn slik når jeg skulle på skoleball. Må si jeg ikke var helt fornøyd med med den. Kan hende jeg ikke festet den ordentlig, men den satt absolutt ikke der den burde ha sittet hele kvelden..

Skrevet

Klistre-BH?

Ja en sånn:

Min lenke

Som du bare klistrer rett på puppene:p

Gjest Kongsdatteren
Skrevet (endret)

Edit: Skrivefeil

Du kan få den på Cubus også, den er billigere enn den på Nelly. Så dersom du skulle komme til å kjøpe den så har du hvertfall spart penger ;)

Endret av Kongsdatteren
Skrevet

Men hvordan er kvaliteten på den da i forhold til dyrere liksom? Ser for meg at man får det man betaler for jeg..

Skrevet

Min erfaring er at det er vanskelig å finne riktig størrelse i de der. Men de sitter nok akkurat så lenge som du trenger den på. :)

Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Jeg vil tro at det blir samme kvalitet hvor enn du kjøper den. Når du har den på og hvis du skal danse og blir svett og varm, kan du ikke regne med at den holder seg. Men mulig den holder seg hvis du ikke skal være så mye på farten :jepp:

Skrevet

Min erfaring er at det er vanskelig å finne riktig størrelse i de der. Men de sitter nok akkurat så lenge som du trenger den på. :)

Har hørt at man må ta en str større enn vanlig i sånne, altså gå opp en cup.

Men varer den ikke i flere omganger da mener du? Er det bare engangs? Hører jo flere sier de har de alt fra flere måneder til år jo..

Skrevet

Det er ikke klister på den. Silikonen gjør at den sitter på huden. Men du må ikke smøre puppene med bodylotion, da sitter den ikke.

Gjest Kongsdatteren
Skrevet

Det er ikke klister på den. Silikonen gjør at den sitter på huden. Men du må ikke smøre puppene med bodylotion, da sitter den ikke.

Mulig det er sånn på noen av disse bh-ene, det skal jeg ikke kverulere på. Men min hadde derimot garantert klister på innsiden. Jeg hadde klister på puppene en stund etter at jeg hadde tatt av bh-en.. :gjeiper:

Skrevet (endret)

jeg har brukt det, og det sitter godt til du begynner å danse og bli svett. Det er Vondt å ta/rive den av. :jepp:

Ta en dusj etterpå,,, så kan du betrakte frotté fra håndklet på deg selv. Limt fast.. Nice :fnise:

:gjeiper:

Endret av Wonders
  • Liker 1
Gjest Applestore
Skrevet

Jeg brukte de i sommer, og de satt som støpt hele kvelden!

Skrevet

Hvor kjøpte dere den da?

Så den sitter godt altså så lenge man ikke skal danse:p

Gjest padawan
Skrevet

hva med klister da? håndballspillere bruker det jo for å ha bedre grep om ballen. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...