Gå til innhold

Bestille godteri fra utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det nettsider hvor man kan bestille godteri fra enten England(UK), eller USA?

Og hvordan er det evnt med toll mtp mat/godteri?

Regner med det er billigere med frakt fra en engelsk side enn en amerikansk side.

Videoannonse
Annonse
Gjest linsina
Skrevet

Finnes det nettsider hvor man kan bestille godteri fra enten England(UK), eller USA?

Og hvordan er det evnt med toll mtp mat/godteri?

Regner med det er billigere med frakt fra en engelsk side enn en amerikansk side.

Hvorfor i all verden skal du gjøre det? :klo: Det norske godteriet er jo så godt!

Eller så er jo google alltid ens venn ;)

Skrevet

Fordi jeg for det første er drittlei norskt godteri, og for det andre så er mye av det engelske og amerikanske godteriet så godt:p

Men google og jeg er ikke så veldig gode venner skjønner du:/ Så tenkte jeg skulle sjekke her inne om det var noen som visste av noen sider da:)

Skrevet

Det er ikke akkurat England eller USA, men kanskje du kan finne noe hos Trunken?

Skrevet

Denne er min favoritt :jepp:

Handler der litt for ofte :sukk:

Kommer toll dersom du handler for over 200 (uten frakt) men jeg handler sjelden for over 200, selv inkludert frakt. Og alikevel får jeg myyye snop :popcorn:

Skrevet

Her har de en del, iallefall i den fysiske butikken. Koster rundt 7-8 pund for frakt, om jeg ikke tar mye feil, men det er jo litt variert utvalg :)

http://www.cybercandy.co.uk

Skrevet

Godtebutikken.net

Skrevet

Takk for svar alle sammen:) Disse skal sjekkes ut!

Skrevet

Kommer toll dersom du handler for over 200 (uten frakt) men jeg handler sjelden for over 200, selv inkludert frakt. Og alikevel får jeg myyye snop :popcorn:

OOOHHH LYKKE!! Her var det mye snadder!!

Måtte du vise meg den siden..!? :fnise:

Skrevet

Farlig tråd!

Skrevet

Hvor mye betaler du i frakt der da?

Skrevet

Kjøper en del godteri, sukkerfri godteri riktignok, fra ebay.co.uk og ebay.com.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Heloise
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg har fått heftig toll fra begge land jeg :trist: Men det er fordi vi bor i Norge, da. Må bare bite det i oss.

Skrevet

OOOHHH LYKKE!! Her var det mye snadder!!

Måtte du vise meg den siden..!? :fnise:

Sorry :sukk::fnise:

Hvor mye betaler du i frakt der da?

Det kommer an på hvor mye man kjøper. husker ikke, men det varierer fra 5-9 pund når jeg kjøper.

• 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...