Gå til innhold

Du vet du er lat når...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter her med bena i kryss fordi jeg ikke orker gå de 6 meterne til do....

Men du vet du er lat når du heller sitter på det vonde gulvet forran datapulten, enn å strekke ut en arm og hente stolen som står mindre enn en meter bortenfor.

Når du heller ligger våken halve natten og fryser enn å stå opp og lukke vinduet og sette på ovnen.

Når du har brukt det samme glasset i nesten en uke fordi det er så tiltak å ta med inn på kjøkkenet for å vaske opp... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest On Topic

Gud, eg kjenner meg jo igjen i absolutt alle innlegga som er skrevet her. :sjenert:

Du veit du er lat når du tilbyr typen ein blowjob for å reise seg opp av sofaen, gå 2 meter og sjenke eit glas med drikke til deg fordi du ikkje orker å gjere det sjølv.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du veit du er lat når du tilbyr typen ein blowjob for å reise seg opp av sofaen, gå 2 meter og sjenke eit glas med drikke til deg fordi du ikkje orker å gjere det sjølv.

Å gi en blowjob er vel mer slitsomt enn det der :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... når tørketrommelen blir liggende ferdig tørket så lenge i maskin at alt er for krøllete til å kunne brukes..

... når du allikevel bruker det krøllete tøyet..

... når du utsetter klesvask fordi tørkestativene er fulle med rent, tørt tøy..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vurderer å ta med deg en bleie fra jobb så du slipper å gå på do. (Sto og tenkte på det idag, det hadde vært kjekt så hadde jeg kunnet sitte i sofaen hele kvelden)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vurderer å ta med deg en bleie fra jobb så du slipper å gå på do. (Sto og tenkte på det idag, det hadde vært kjekt så hadde jeg kunnet sitte i sofaen hele kvelden)

Eller rett og slett tenker at permanent kateter hadde vært kjekt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sitter i morgenkåpen flere timer etter du har stått opp, for du gidder ikke å skifte om du MÅ.

Når du heller tar bilen til moren din, som bor fem minutter unna deg, istedenfor å gå......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest True Khaleesi

Jeg er tydeligvis en meget lat person, da jeg kjenner meg igjen i nesten alt som skrives her. Ler høyt for meg selv! :skratte:

Latskaper:

- Når du skal legge deg tidlig fordi du er trøtt, men blir sittende foran pc'en til klokka 00:00 fordi det er så slitsomt å gå på badet å stelle seg. For ikke å snakke om matpakkene jeg må smøre til dagen etter, som jeg alltid utsetter til rett før jeg skal legge meg.

- Når tåneglene er blitt så lange at det gjør vondt når du har på sko..

- Når du ikke har barbert leggene på flere uker..

- Når du har sjanse til å nå bussen, men ikke orker å løpe 30 meter. Mye bedre å vente en halvtime på neste buss.. :sjenert:

- Samboeren min presterte forresten å ihjelslå en flue for en stund tilbake. Jeg pleier alltid å ta de i papir å skylle de i do. Han knipsa flua under dusjkabinettet på badet!!! SNAKK OM!! :kjefte: Han var ikke bevisst på det selv, og tror han glemte at jeg var der.. :fnise:

- Når du ikke har dusja på over 3 dager..

- Når du må på do og har toalett tilgjengelig, men ikke gidder fordi du må reise deg å gå på badet. Gjerne hold igjen helt til det er like før blæra sprekker!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når tåneglene er blitt så lange at det gjør vondt når du har på sko..

Feil tråd for råd, men:

Såfremt du ikke dusjer med sokkene på, legg negleklipperen i dusjen, så kommer du på det. Negleklippet skal selvsagt ned i do! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du leser til eksamen og spør kjæresten, som sitter ved siden av deg, om vedkommende kan bla om siden i boken for deg.

Må bare legge til at det var kaldt og jeg satt godt inntullet i et teppe. :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Du ikke gidder å stelle håret for du har det i en dott på jobben uansett.

-ikke har giddet å barbere deg siden du ble singel :fnise:

-Ser på en super kjedlig kanal fordi du ikke orker å plukke opp fjernkontrollen.

- Ikke orker å ta tlf når en venninne ringer fordi hun snakker for mye.

- Ikke har klippet tånegler siden september måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker

Når du har brukt det samme glasset i nesten en uke fordi det er så tiltak å ta med inn på kjøkkenet for å vaske opp... :sjenert:

Og du har ikke blitt syk ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...