AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #21 Del Skrevet 8. november 2011 Når du sender en tekstmelding til sønnen din som er på rommet sitt i 2.etg. for å si at middagen er klar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #22 Del Skrevet 8. november 2011 Når du sender en tekstmelding til sønnen din som er på rommet sitt i 2.etg. for å si at middagen er klar. Skulle akkurat skrive nøyaktig det samme. Eller: ... når du heller bruker papptallerkener og plastgafler enn å gjøre noe med haugen av oppvask på benken. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #23 Del Skrevet 8. november 2011 Når du sender en tekstmelding til sønnen din som er på rommet sitt i 2.etg. for å si at middagen er klar. Det har jeg gjort mange ganger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. november 2011 #24 Del Skrevet 8. november 2011 Du er lat når du henter ut rene tallerker fra oppvaskmaskina, istedet for fra skapet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rox Skrevet 8. november 2011 #25 Del Skrevet 8. november 2011 "When masturbation´s lost its fun you´re fucking lazy." Fra en gammel Green Day-låt, Longview. Jeg synes den er genial. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. november 2011 #26 Del Skrevet 8. november 2011 "When masturbation´s lost its fun you´re fucking lazy." Fra en gammel Green Day-låt, Longview. Jeg synes den er genial. Ok, da er jeg ikke lat helt enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooria Skrevet 8. november 2011 #27 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg er så lat at jeg laster ned filmer for å slippe å reise meg for å hente dvd-er i hylla som er to meter unna:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 8. november 2011 #28 Del Skrevet 8. november 2011 Du er lat når du henter ut rene tallerker fra oppvaskmaskina, istedet for fra skapet. Det er jo fornuft, ikke latskap 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 8. november 2011 #29 Del Skrevet 8. november 2011 - Når du roper på moren din som er i andreetasje for å spørre om hun kan lukke soveromsdøren. - Når du ringer noen som befinner seg i rommet ved siden av. - Når du er skikkelig sulten og åpner kjøleskapet, men finner ikke noe lettvint å lage så du bare lukker det mens magen fortsetter å rumle. Og en gang var jeg så lat at jeg ikke orket å gå opp trappa, så jeg "krabbet" baklengs opp trappa i stedetfor. Det var jo enda mer tungvendt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palle Skrevet 8. november 2011 #30 Del Skrevet 8. november 2011 når hele leiligheten er mørk fordi du aldri gadd å reise deg for å skru på lyset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. november 2011 #31 Del Skrevet 8. november 2011 Det er jo fornuft, ikke latskap Fornuft er selvsagt å tømme maskinen når det er ferdig, og sette innholdet i skapet, slikt at maskina kan fylles "på direkten" med skittent gods. Likevel er det sjelden jeg gjør dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drageløperen Skrevet 8. november 2011 #32 Del Skrevet 8. november 2011 - Når du utsetter å betale regninger på forfallsdatoen fordi du ikke gidder å lete etter kodebrikken. - Når du ser bussen kommer kjørende, men ikke gidder å små jogge for å rekke den, eller i det minste veive litt med armene. Må da vente minst 30 min på neste buss, men kan i det minste SITTE og slappe av. - Du slår alarmklokken på en halvtime før du må stå opp, men snoozer alltid så mye at du likevel har altfor dårlig tid. - Du vet du er lat når du går på lavkarbo- istedent for å trene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 8. november 2011 #33 Del Skrevet 8. november 2011 når hele leiligheten er mørk fordi du aldri gadd å reise deg for å skru på lyset. Been there, done that! Og når jeg først ser hvor mørkt det faktisk er, tørr jeg ikke gå å skru det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 8. november 2011 #34 Del Skrevet 8. november 2011 ... Når jeg klager over 5 kg for mye og sitter 50 cm unna treningssykkelen, som er dekket av jakker. Død over latskapen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 8. november 2011 #35 Del Skrevet 8. november 2011 Når man ser at boden tyter over av panteflasker, hermetikk og plastposer, men istedenfor å gjøre noe med det bare lukker døren pent igjen... Når man mister chips/ popkorn på gulvet og dytter det under sofaen istedefor å plukke/støvsuge det opp. Når man stabler skitne tallerkener på benken for å gjøre plass, fordi man er for lat til å ta ut av oppvaskmaskinen. Når alle skuffer i huset er fylt til randen av dill dall som man ikke har giddet å sortere/ finne egnet plass til. Når joggeskoene som ble kjøpt for et halvt år siden fremdeles står ubrukte på skohylla... Osv, osv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 9. november 2011 #36 Del Skrevet 9. november 2011 Fornuft er selvsagt å tømme maskinen når det er ferdig, og sette innholdet i skapet, slikt at maskina kan fylles "på direkten" med skittent gods. Ok, hvis koppene aldri er i skapet, er man en smule lat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. november 2011 #37 Del Skrevet 9. november 2011 Ok, hvis koppene aldri er i skapet, er man en smule lat Nettopp! (Det er jo så høyt oooop) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #38 Del Skrevet 9. november 2011 .. når du heller logger av KG og skrur av pcen enn å reise deg for å plugge i strømkontankten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 9. november 2011 #39 Del Skrevet 9. november 2011 Du vet du er lat når du går på trygd fremfor å jobbe. (Forutsatt at man er arbeidsfør). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. november 2011 #40 Del Skrevet 9. november 2011 Når noe dritt er på tv men du ser på det likevel fordi du gidder ikke ta fram fjernkontrollen og skifte kanal Eller når man heller sitter her på kg istedet for å gå på do når du kjenner at du må pisse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå