AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Del Skrevet 7. november 2011 ... du setter deg ned foran pc'en for å sjekke yr.no istedenfor å se ut av vinduet. Ja, jeg gjorde det.. Noen flere? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 7. november 2011 #2 Del Skrevet 7. november 2011 ... du heller sulter enn å gå ut på kjøkkenet og finne deg mat. (Ja, det kan jeg finne på å gjøre ) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madelene1 Skrevet 7. november 2011 #3 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg gjør det ofte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 7. november 2011 #4 Del Skrevet 7. november 2011 .. når du utsetter å gå på do fordi du ikke gidder å løfte rumpa fra stolen. Utsetter det helt til siste liten 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 7. november 2011 #5 Del Skrevet 7. november 2011 Når du bruker foten til å plukke fjærnkontrollen opp av gulvet. ... og når du kaster godbiter etter katten din, fremfor å gi de til han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiwipie Skrevet 7. november 2011 #6 Del Skrevet 7. november 2011 Når jeg søler ting på golvet er jeg for lat til å hente en klut, så jeg bruker bare beina. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villanda Skrevet 7. november 2011 #7 Del Skrevet 7. november 2011 når du ser dritt på tv (eks Frogner og lignende..) fordi du ikke gidder å røyse deg å skifte kanal eller slå av:p (fjernkontrollen er ødelagt) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. november 2011 #8 Del Skrevet 7. november 2011 ... når du har virkelig lyst til å sitte i sofaen og se på tv med kanelboller og kaffe, men ikke gidder gå fem minutter til butikken for å kjøpe kanelboller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nenya82 Skrevet 7. november 2011 #9 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) ..når du ikke gidder å tømme bosset som er stappfullt sånn at når du skal kaste noe så må du balansere det oppå alt det andre.Så håper man at samboer oppdager det og at han tømmer bosset Endret 7. november 2011 av Nenya82 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 7. november 2011 #10 Del Skrevet 7. november 2011 Når du sitter i sofaen og tenker at det ville vært bedre å ligge, men du gidder ikke flytte over til liggestilling. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #11 Del Skrevet 7. november 2011 Når du trykker på snooze knappen syv ganger. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 7. november 2011 #12 Del Skrevet 7. november 2011 Når du ikke gidder å ta tlf for din ligger nede på gangen. Når du faktisk ikke gidder å legge deg... ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruto Skrevet 7. november 2011 #13 Del Skrevet 7. november 2011 Når du vil følge med på denne tråden og kommer med et svar for at den skal havne direkte under "Mine innlegg" istedet for å legge den til som favoritt og da må trykke på "Mine innlegg" og deretter "Favoritter" for å holdes oppdatert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #14 Del Skrevet 7. november 2011 Når du trykker på snooze knappen syv ganger. Nei, nei, nei. Snooze knappen er et viktig redskap som skal brukes for å vekke meg om morgenen. Hvis det å trykke på snooze knappen 7 ganger = latskap, er jeg en superduperstolt latsabb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. november 2011 #15 Del Skrevet 7. november 2011 Når du ringer til mannen din mens du ligger inne på soverommet, slik at han kan hente drikke til deg (og han sitter i rommet ved siden av). Mvh Yvonne 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestjerne Skrevet 7. november 2011 #16 Del Skrevet 7. november 2011 når du ser dritt på tv (eks Frogner og lignende..) fordi du ikke gidder å røyse deg å skifte kanal eller slå av:p (fjernkontrollen er ødelagt) Sånn er det ofte med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 8. november 2011 #17 Del Skrevet 8. november 2011 når du sitter i sofaen og er trett, men ikke gidder å gå å legge deg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellabulla Skrevet 8. november 2011 #18 Del Skrevet 8. november 2011 Når du drar ut kontakten til leselyset ved senga fordi den er nærmere en bryteren 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #19 Del Skrevet 8. november 2011 Du vet du er lat når det er et ork å tørke seg etter dusjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 8. november 2011 #20 Del Skrevet 8. november 2011 Når du skal spørre de du bor sammen med om noe og bruker facebookchatten fremfor å banke på døra deres og spørre. Når du bor to minutter unna forelesningssalen og fremdeles ikke orker å gå fordi "det er så langt". Når du spiser mat rett fra panna for å spare på oppvask. Når du ordner til med vannkoker og posekaffe på nattbordet så du slipper å gå ut på kjøkkenet om morran. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå