Lykkelitenen Skrevet 14. desember 2011 #61 Del Skrevet 14. desember 2011 Sitter her med bena i kryss fordi jeg ikke orker gå de 6 meterne til do.... Men du vet du er lat når du heller sitter på det vonde gulvet forran datapulten, enn å strekke ut en arm og hente stolen som står mindre enn en meter bortenfor. Når du heller ligger våken halve natten og fryser enn å stå opp og lukke vinduet og sette på ovnen. Når du har brukt det samme glasset i nesten en uke fordi det er så tiltak å ta med inn på kjøkkenet for å vaske opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awzm me Skrevet 14. desember 2011 #62 Del Skrevet 14. desember 2011 ... du sitter på gulvet og føner håret. ... du ligger på gulvet, og sovner der istedet for å legge seg i sengen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest On Topic Skrevet 19. desember 2011 #63 Del Skrevet 19. desember 2011 Gud, eg kjenner meg jo igjen i absolutt alle innlegga som er skrevet her. Du veit du er lat når du tilbyr typen ein blowjob for å reise seg opp av sofaen, gå 2 meter og sjenke eit glas med drikke til deg fordi du ikkje orker å gjere det sjølv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 19. desember 2011 #64 Del Skrevet 19. desember 2011 Du veit du er lat når du tilbyr typen ein blowjob for å reise seg opp av sofaen, gå 2 meter og sjenke eit glas med drikke til deg fordi du ikkje orker å gjere det sjølv. Å gi en blowjob er vel mer slitsomt enn det der :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest On Topic Skrevet 19. desember 2011 #65 Del Skrevet 19. desember 2011 Ja men ein slepp i det minste å forlate sofaen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. desember 2011 #66 Del Skrevet 20. desember 2011 ... når tørketrommelen blir liggende ferdig tørket så lenge i maskin at alt er for krøllete til å kunne brukes.. ... når du allikevel bruker det krøllete tøyet.. ... når du utsetter klesvask fordi tørkestativene er fulle med rent, tørt tøy.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmrk Skrevet 20. desember 2011 #67 Del Skrevet 20. desember 2011 ...du sitter i sengen og sier 'Gid jeg lå ned!' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinner Skrevet 20. desember 2011 #68 Del Skrevet 20. desember 2011 Du vurderer å ta med deg en bleie fra jobb så du slipper å gå på do. (Sto og tenkte på det idag, det hadde vært kjekt så hadde jeg kunnet sitte i sofaen hele kvelden) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 20. desember 2011 #69 Del Skrevet 20. desember 2011 Du vurderer å ta med deg en bleie fra jobb så du slipper å gå på do. (Sto og tenkte på det idag, det hadde vært kjekt så hadde jeg kunnet sitte i sofaen hele kvelden) Eller rett og slett tenker at permanent kateter hadde vært kjekt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 20. desember 2011 #70 Del Skrevet 20. desember 2011 Når du sitter i morgenkåpen flere timer etter du har stått opp, for du gidder ikke å skifte om du MÅ. Når du heller tar bilen til moren din, som bor fem minutter unna deg, istedenfor å gå...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #71 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg er tydeligvis en meget lat person, da jeg kjenner meg igjen i nesten alt som skrives her. Ler høyt for meg selv! Latskaper: - Når du skal legge deg tidlig fordi du er trøtt, men blir sittende foran pc'en til klokka 00:00 fordi det er så slitsomt å gå på badet å stelle seg. For ikke å snakke om matpakkene jeg må smøre til dagen etter, som jeg alltid utsetter til rett før jeg skal legge meg. - Når tåneglene er blitt så lange at det gjør vondt når du har på sko.. - Når du ikke har barbert leggene på flere uker.. - Når du har sjanse til å nå bussen, men ikke orker å løpe 30 meter. Mye bedre å vente en halvtime på neste buss.. - Samboeren min presterte forresten å ihjelslå en flue for en stund tilbake. Jeg pleier alltid å ta de i papir å skylle de i do. Han knipsa flua under dusjkabinettet på badet!!! SNAKK OM!! Han var ikke bevisst på det selv, og tror han glemte at jeg var der.. - Når du ikke har dusja på over 3 dager.. - Når du må på do og har toalett tilgjengelig, men ikke gidder fordi du må reise deg å gå på badet. Gjerne hold igjen helt til det er like før blæra sprekker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. desember 2011 #72 Del Skrevet 20. desember 2011 - Når tåneglene er blitt så lange at det gjør vondt når du har på sko.. Feil tråd for råd, men: Såfremt du ikke dusjer med sokkene på, legg negleklipperen i dusjen, så kommer du på det. Negleklippet skal selvsagt ned i do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 20. desember 2011 #73 Del Skrevet 20. desember 2011 Når du oppsøker plastkirurg isteden for psykolog... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 20. desember 2011 #74 Del Skrevet 20. desember 2011 Når du oppsøker plastkirurg isteden for psykolog... Når du ikke oppsøker noen av delene... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. desember 2011 #75 Del Skrevet 20. desember 2011 Heller psykolog enn plastkirurg. Vil ikke bli en cyborg heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conuren Skrevet 20. desember 2011 #76 Del Skrevet 20. desember 2011 Når du leser til eksamen og spør kjæresten, som sitter ved siden av deg, om vedkommende kan bla om siden i boken for deg. Må bare legge til at det var kaldt og jeg satt godt inntullet i et teppe. :gjeiper: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 20. desember 2011 #77 Del Skrevet 20. desember 2011 Når du har hatt en sokk i skoen i nesten en måned uten å ta den ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 20. desember 2011 #78 Del Skrevet 20. desember 2011 - Du ikke gidder å stelle håret for du har det i en dott på jobben uansett. -ikke har giddet å barbere deg siden du ble singel -Ser på en super kjedlig kanal fordi du ikke orker å plukke opp fjernkontrollen. - Ikke orker å ta tlf når en venninne ringer fordi hun snakker for mye. - Ikke har klippet tånegler siden september måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #79 Del Skrevet 21. desember 2011 Du drikker vann av en kopp fordi du ikke gidder å vaske et glass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #80 Del Skrevet 21. desember 2011 Når du har brukt det samme glasset i nesten en uke fordi det er så tiltak å ta med inn på kjøkkenet for å vaske opp... Og du har ikke blitt syk ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå