Gå til innhold

Sende/motta mms på samsung galaxy s2

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter med dette og har aldri hatt smartfon før så vet ikke om jeg har glemt å huke av noe datainnstillinger ?

har mottatt og innstallert oppsettet fra chess og datatrafikken fungerer, det er kun mms som ikke vil.

innspill ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter med dette og har aldri hatt smartfon før så vet ikke om jeg har glemt å huke av noe datainnstillinger ?

har mottatt og innstallert oppsettet fra chess og datatrafikken fungerer, det er kun mms som ikke vil.

innspill ?

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: du får neppe hjelp av androidfolket med den overskriften. Det viser seg gang på gang her inne.

For at den menigheten skal engasjere seg må du "banne i kjerka" ved å bytte overskrift til feks.: "iPhone er best. HTC og Samsung er no dritt!"

Da våkner de skal du se :)

Gjest Heloise
Skrevet

Min kjære sliter med sin HTC, det fungerte å sende/motta mms en liten stund, men nå har det stoppet opp. Aner ikke hvorfor, kan hende han har lekt med innstillingene for å spare pengene på kontaktkortet.

Men over til SGS2. Jeg sjekket min nå, ingen ting er krysset av på MMS-delen i innstillingene, men det fungerer aldeles udmerket for meg. :klo:

Skrevet

Du har pakkedata aktivert, sant? ( meny - innstillinger - trådløs og nettverk - mobilnettverk)

Skrevet

fant ut av det, det var noe mikkmakk hos chess som hadde streiket for mine innstillinger var riktige. men nå fungerer det ihvertfall :)

og Henkie... jeg ser poenget ditt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...