minienthe Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 sliter med dette og har aldri hatt smartfon før så vet ikke om jeg har glemt å huke av noe datainnstillinger ? har mottatt og innstallert oppsettet fra chess og datatrafikken fungerer, det er kun mms som ikke vil. innspill ?
Henkie Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 sliter med dette og har aldri hatt smartfon før så vet ikke om jeg har glemt å huke av noe datainnstillinger ? har mottatt og innstallert oppsettet fra chess og datatrafikken fungerer, det er kun mms som ikke vil. innspill ? Jeg har sagt det før, og sier det igjen: du får neppe hjelp av androidfolket med den overskriften. Det viser seg gang på gang her inne. For at den menigheten skal engasjere seg må du "banne i kjerka" ved å bytte overskrift til feks.: "iPhone er best. HTC og Samsung er no dritt!" Da våkner de skal du se
Gjest Heloise Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Min kjære sliter med sin HTC, det fungerte å sende/motta mms en liten stund, men nå har det stoppet opp. Aner ikke hvorfor, kan hende han har lekt med innstillingene for å spare pengene på kontaktkortet. Men over til SGS2. Jeg sjekket min nå, ingen ting er krysset av på MMS-delen i innstillingene, men det fungerer aldeles udmerket for meg.
Xmir Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Du har pakkedata aktivert, sant? ( meny - innstillinger - trådløs og nettverk - mobilnettverk)
minienthe Skrevet 8. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2011 fant ut av det, det var noe mikkmakk hos chess som hadde streiket for mine innstillinger var riktige. men nå fungerer det ihvertfall og Henkie... jeg ser poenget ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå