Gå til innhold

Bruker du briller ?

fafa  

55 stemmer

1. 1. fafa

• Ja
      28
    • Har briller men jeg trenger ikke bruke dem helle tiden
      18
    • Nei
      9

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bomullsdott
Skrevet

Jeg bruker briller når jeg er hjemme, altså innendørs. Bruker nesten aldri briller offentlig, da bruker jeg linser. Men det hender jeg bruker briller når jeg er ute, men veldig sjelden.

Skrevet

Nei, har falkeblikk(sagt av øyelegen) så det trenger jeg ikke:)

Skrevet

Ja, med progressive glass.

Skrevet

Nei, bruker kontaktlinser.

Gjest Consensio
Skrevet

Bruker kontaklinser mesteparten ca 5 dager i uka, og briller 2 dager i uka for at øynene skal få hvile.

Skrevet

Ja

Skrevet

Ja, bruker både briller når jeg er hjemme/eksamen. Til daglig bruker jeg linser gitt.

Skrevet

Jepp, tåler ikke linser.

Hater å bruke briller... :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Nei, har tatt laseroperasjon. :)

Skrevet

Nei, men skal ha meg en time snart.. Tror jeg må det ja.. :)

Gjest Cosette
Skrevet

Kontaktlinser ute i offentligheten, eventuelt briller hvis jeg skal kjøre bil lenge, på kino, lese hele dagen, ha eksamen eller annet som gjør at jeg skal bruke øynene ekstra mye. Og skifter alltid til briller om kvelden når jeg bare skal være hjemme. Mulig jeg tar laseroperasjon med tiden, men det er liksom aldri noe jeg prioriterer, synes det er helt problemfritt med linser. Har brukt det siden jeg var tretten.

Jeg har -4,25 på begge øyne, og er helt avhengig av linser/briller. Rart å tenke på at om jeg hadde levd i tidligere tider så hadde jeg vært tilnærmet handikappet og ufungerende. Måtte nok ha vært en byrde for foreldrene mine hele livet. Nå er det bare å putte inn et par linser eller ta på briller, så ser jeg helt normalt. Oh, the joy of modern inventions!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

jepp, men linser på dagtid. Har -2.75 på ene øyet og -3.25 på det andre.

Skrevet

jupp. alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...