Nemesis75 Skrevet 10. desember 2003 #1 Skrevet 10. desember 2003 Hva er de tre verste og de tre beste egenskapene hos din kjære ( altså ikke no som har med utseendet å gjøre)? Hos min: De tre beste: - Sjarmerende( lett å få kontakt med) - kvikk og oppvakt - morsom De tre verste: - utroooooolig sta - Temperamentsfull - Har en egen evne til å overse hybelkaniner som samler seg opp !!
aline Skrevet 10. desember 2003 #2 Skrevet 10. desember 2003 hmm.. morsomt... Må prøve å se om jeg finner noe pån!! De tre beste: - Barnslig/leken. - voksen/seriøs. - Humoren hans. De tre verste: - For snill, mot ALLE! - Arbeidsnarkoman (i tillegg til at han er for snill med alle, så blir det litt for få timer i døgnet og litt for få dager i løpet av ett år!!) - konsekvent usunn (vil bare ha pizza/taco etc og aldri trene).
Gjest Lea Skrevet 10. desember 2003 #4 Skrevet 10. desember 2003 Best: *Utrolig god og snill *Arbeidsom *Fornuftig Verst: *Bortskjemt (min skyld?) *Litt masete *Legger ALT på gulvet akkurat der han står.
la Flaca Skrevet 10. desember 2003 #5 Skrevet 10. desember 2003 beste egenskaper: (i tilfeldig rekkefølge) intelligent sympatisk en god elsker (og pen, pen, pen, pen....måtte bare. ) verste egenskaper: rotete sta smellfeit ( kom ikke på en til)
lenny Skrevet 10. desember 2003 #6 Skrevet 10. desember 2003 beste egenskaper: *fantastisk kjærlig far *supertålmodig *positiv *intelligent *dyktig i yrket sitt *ærlig *elsker meg(og maten jeg lager) dårlige egenskaper: *veldig rotete(glemsk går vel oxo under dette,jeg passer på å minne ham på legetimer ol. ) *for sta(ødelegger mye for seg selv pga. det) *litt lat PS!skulle listen over negative sider bli lengre enn positive,så prøv ivertfall å skryte av partneren på de positive sidene,menn elsker skryt,og da vil det helt sikkert forsterke de positive sidene ytterligere.omvendt psykologi dere...såre enkelt
Gjest Nefertiti Skrevet 10. desember 2003 #7 Skrevet 10. desember 2003 Beste egenskaper: - Veldig sjarmerende - Morsom - Leken/ barnslig Dårlige egenskaper: - Sta - Rotete - Tidvis for snill og sier ja til alle
~sikka~ Skrevet 10. desember 2003 #8 Skrevet 10. desember 2003 Gode: Kjempesnill Romantisk Ryddig (mer enn meg :oops: ) Morsom Utadvendt Dårlige: Glemsk hmmmm kommer ikke på flere dårlige jeg...
Saeria Skrevet 10. desember 2003 #9 Skrevet 10. desember 2003 De fire beste: Utrolig snill Omtenksom Ærlig Trofast De verste: Utrolig ryddig og strukturert. (jeg er mer rotete) Blir muggen når han er sulten. (ikke alltid han lager seg mat da. Jeg må.) Grinete over julehandelen, som jeg gjør for han. (minus min gave) Men alt i alt, så elsker jeg han. Han er verdens beste for meg. :D
blå Skrevet 10. desember 2003 #10 Skrevet 10. desember 2003 Blåmann er :evil: : - rotete - har merkelige humørsvingninger - veldig glemsom?? Men er også :D : - utandvendt - morsomm - og veldig omtenksom og snill *sukk*
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #11 Skrevet 10. desember 2003 Åååå det er mange gode og noen dårlige sider ved min kjære.. * Åpen, kjempeflink til å ta opp problemer der og da (det er nemlig ikke jeg...) og utrolig flink til å si hvor glad han er i meg hver dag! * Morsom og nesten alltid blid * Hjelpsom * Handlekraftig, ting skjer med engang! Negative: * Rotete, klær over hele badet * Litt for engasjert til tider, begynner her og fortsetter der... * Altfor godt sovehjerte..
Gjest Seleena Skrevet 10. desember 2003 #12 Skrevet 10. desember 2003 Han kunne vert litt mer; * Fantasifull (Med tanke på romantiske kvelder og slikt) * Kysse meg mer og mer og mer og mer * Være mer avslappet når vi spiser middag hos mine foreldre. (Dere skulle sett han...Redd for å gjøre dårlig inntrykk..Vi har ikke vert sammen så veldig lenge) Så er det mange positive sider, men her er 3 ; * Så utrolig pen og sjarmerende fra innerst til ytterst. * Intelligent - han kan så utrolig mye. * Ryddig av seg og hjelpsom.
stinegull Skrevet 10. desember 2003 #13 Skrevet 10. desember 2003 Best:-ekstremt ryddig - elsker å lage mat -morsom -inteligent Verst: -Sta -litt for ego til tider -litt glemsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå