challenger Skrevet 7. november 2011 #1 Del Skrevet 7. november 2011 Kansje litt feil forum å spørre om dette men:p Kansje noen har en samboer eller kjæreste de kan spørre! Noen som vet hvilke nettsider det går an å få kjøpt billetter til Premier League på? Det er jo flere sider det er privatpersoner som legger ut sesongkort osv til "leie" for en kamp. Vet det stort sett er svindyrt å kjøpe billetter sånn, men de har kun et fåtall billetter til salgs fra klubben privat liksom(da må man være medlem osv.) Har bestilt fra ticet2.com før, men som sagt veldig dyrt(er ikke sikkert det er billigere plasser å finne heller men). Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 7. november 2011 #2 Del Skrevet 7. november 2011 Er det et spesielt lag du vil se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 7. november 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. november 2011 Liverpool er jo laget, men jeg tenker at hvis jeg skal en annen plass i England så vil jeg gjerne få med meg en kamp der også, så tenker litt generelt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 7. november 2011 #4 Del Skrevet 7. november 2011 Kommer ann på hvilken kamp du skal se? Er det de store lagene må du bare punge ut, er det de små lagene råder jeg deg til å kjøpe når du kommer til byen. I buene i byen eller på stadion. Skal du kjøpe de her fra Norge er det kjempe dyrt. Det beste du kan gjøre er å prate med noen som har medlemskap og spør om du kan låne det og kjøpe gjennom dem om de ikke skal på kampen selv. Mange leier ut medlemskapet sitt, hjelper å ha kontaker. Om du sier hvilken lag du skal se kan jeg hjelpe deg http://www.travel2football.no/?gclid=CKr86JeGpawCFYIMfAodSmEJBA http://www.fotball-billetter.com/ Her er et par sider, norske så veldig dyre. Beste er å gå gjennom UK sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 7. november 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 7. november 2011 Takk for svar:) Som sagt over her så er det helst LFC, men tenker mest på generelt basis. Kjekt å vite når man reiser til forskjellige plasser i landet! Så du mener at med de "mindre" lagene så får man kjøpt billetter i byen når man kommer dit? Såfremt det ikke er storkamp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 7. november 2011 #6 Del Skrevet 7. november 2011 Ja det gjør du, om du drar til stadion noen timer før får du kjøpt der, kommer så klart ann på hvilken kamp ja. De har også supporteshop som du kan få kjøpt på, samt er det ofte mange som står å selger billettene sine. Vær forsiktig her da. http://www.euroteam.info/EN/Football-tickets/Premier-League-tickets http://www.ticket4football.com/ Jeg har aldri kjøpt gjennom disse selv, da jeg bruket å kjøpe gjennom venner, og får det mye billigere. Hør med den norske supporteklubben, de bruker å ville selge billetter, og til en ok pris. Ikke finn på å bestill av de norske nettsidene, da er du fort oppi et par tusen kroner. Nå er jo PL kamper ganske dyre da, men om du er lur er det masse penger å spare. Misunner deg som skal reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 7. november 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 7. november 2011 Ja det gjør du, om du drar til stadion noen timer før får du kjøpt der, kommer så klart ann på hvilken kamp ja. De har også supporteshop som du kan få kjøpt på, samt er det ofte mange som står å selger billettene sine. Vær forsiktig her da. http://www.euroteam.info/EN/Football-tickets/Premier-League-tickets http://www.ticket4football.com/ Jeg har aldri kjøpt gjennom disse selv, da jeg bruket å kjøpe gjennom venner, og får det mye billigere. Hør med den norske supporteklubben, de bruker å ville selge billetter, og til en ok pris. Ikke finn på å bestill av de norske nettsidene, da er du fort oppi et par tusen kroner. Nå er jo PL kamper ganske dyre da, men om du er lur er det masse penger å spare. Misunner deg som skal reise Ja de koster jo litt i utgangspunket disse billettene, men privatpersoner som selger vet å skru opp prisene for de vet at folk er så desperate etter å få tak i billetter uansett liksom! Skal ikke reise enda da, for har vært å sett kamp nå for ikke så lenge siden nemlig:) Men tenkte en tur etter jul, har bare ikke bestemt meg for hvor jeg skal dra enda.. Så da skal jeg sjekke ut disse sidene du anbefaler, om det ikke blir så jeg drar til en "småby". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 7. november 2011 #8 Del Skrevet 7. november 2011 Det hjelper jo på om du vil se Liverpool og ikke ta de på Anfield da, at du drar til Stoke eller hvor det enn måtte være. Toget er jo så greit i england, du kommer ganske langt på et par timer og for en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 7. november 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 7. november 2011 Det hjelper jo på om du vil se Liverpool og ikke ta de på Anfield da, at du drar til Stoke eller hvor det enn måtte være. Toget er jo så greit i england, du kommer ganske langt på et par timer og for en billig penge. Jo kan jo så klart det, men litt av sjarmen når jeg skal se LFC er jo å være på Anfield, så da blir de stortsett det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 7. november 2011 #10 Del Skrevet 7. november 2011 Jada jeg ser den da, men det er litt stas å ha vært på andre areanar læll Tvi tvi, både med turen og sesongen. Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 7. november 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 7. november 2011 Jada jeg ser den da, men det er litt stas å ha vært på andre areanar læll Tvi tvi, både med turen og sesongen. Hihi Hehe.. Takktakk:) Og tusen takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 7. november 2011 #12 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Liverpool er jo laget, men jeg tenker at hvis jeg skal en annen plass i England så vil jeg gjerne få med meg en kamp der også, så tenker litt generelt egentlig. Jeg ville aldri satset på å kjøpe billetter når du kommer der hvis du skal se i London, men nå er det bare der jeg har tips om da. Grunnen til at jeg spurte er at hvis du for eksempel vil se Chelsea eller Arsenal så kan det faktisk lønne seg å betale for medlemsskap i klubben og kjøpe billett gjennom nettsiden (legges ut til medlemmer før de kommer på general sale). Det blir som oftest billigere enn å kjøpe via en side. I dag kunne du faktisk kjøpe fire billetter til storkampen Chelsea - City som medlem, til vanlig pris. Og vanlig pris er såpass dyrt at jeg ikke ser noen grunn til å betale det dobbelt via et byrå. Endret 7. november 2011 av Glynis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 7. november 2011 Forfatter #13 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg ville aldri satset på å kjøpe billetter når du kommer der hvis du skal se i London, men nå er det bare der jeg har tips om da. Grunnen til at jeg spurte er at hvis du for eksempel vil se Chelsea eller Arsenal så kan det faktisk lønne seg å betale for medlemsskap i klubben og kjøpe billett gjennom nettsiden (legges ut til medlemmer før de kommer på general sale). Det blir som oftest billigere enn å kjøpe via en side. I dag kunne du faktisk kjøpe fire billetter til storkampen Chelsea - City som medlem, til vanlig pris. Og vanlig pris er såpass dyrt at jeg ikke ser noen grunn til å betale det dobbelt via et byrå. Drar nok ikke på kamp i London uansett, så mye annet å gjøre der:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå