AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Noen av dere som har vert med i dette? En venn av meg har nettop gått inn med rundt 15.000 og tror han skal bli rik bare han får noen få inn under seg. Jeg er så sikker på dette må vere humbug Han er blitt med fra utlandet da dette ikke er kommet til Norge enda, men han er helt sikker på det kommer snart. Han mener han er så tidlig inne at dette skal han bli rik på. Jeg mener jo dette kommer innunder pyramide, og tror ikke det kommer til å vere lovlig i Norge. Noen som har erfaringer å dele? Hilsen bekymret venn
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Noen av dere som har vert med i dette? En venn av meg har nettop gått inn med rundt 15.000 og tror han skal bli rik bare han får noen få inn under seg. Jeg er så sikker på dette må vere humbug Han er blitt med fra utlandet da dette ikke er kommet til Norge enda, men han er helt sikker på det kommer snart. Han mener han er så tidlig inne at dette skal han bli rik på. Jeg mener jo dette kommer innunder pyramide, og tror ikke det kommer til å vere lovlig i Norge. Noen som har erfaringer å dele? Hilsen bekymret venn Kjenner ikke til Dubli, men kan på generell basis si at han mest sannsynlig har tapt alle pengene sine. All historikk på slikt tilsier det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå