Gå til innhold

Brilleland, specsavers eller annen linsetilbyder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har være linsekunde (månedslinser) hos brilleland i mange år, og jeg har vært fornøyd. Men etter at de begynte med et nytt datasystem i vår har jeg ikke vært fornøyd. Jeg har fått regninger som ikke ikke skulle betale, jeg har ikke fått regninger, men purring på sms (på regninger jeg ikke har mottatt), jeg har vært mange ganger innom butikken for å betale regninger der og for å hente linsene. Jeg mottok heller ingen informasjon om endringen og hva det innebar for meg som kunde (f.eks. at linsevæsken ikke lenger er inkludert, at jeg måtte gå over til månedsbetaling og hva den prismessige endringen).

Nå har jeg fått fått to regninger, helt like, samme kidnr, og ingen info om hva jeg betaler for (f.eks. hvilken måned de gjelder for). Det eneste som er forskjellig er blankettnr.

Jeg orker ikke mer av dette rotet, og har bestemt meg for å bytte. Jeg vurderer derfor å bytte til Specsavers. Er det noen som har erfaring med specsavers? Hvordan er kvaliteten, hva koster det og hva er inkludert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært fast specsavers kunde i 10 år, aldri hatt noen problemer. På de fleste (alle?) tester kommer de ut som de billigste men kvaliteten like god. Men det har kanskje litt å si på hvor i landet du er. Min specsavers er familiedrevet av veldig serviceinnstilte mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...