addict Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Åh er så frustrert. Alt av neglelakk bare "preller" av. Lakken sitter MAKS 2 dager, og så løsner den rett og slett. Jeg kan ta av lakken på neglen i et stort flak. Rengjør alltid neglene før jeg påfører lakk, og har prøvd forskjellige neglelakkfjærnere.. Bruker underlakk fra China Glaze og topplakk fra Seche Vite. Av og til bruker jeg Seche Vite under også, men det samme skjer da og.. Tips til en underlakk som får lakken til å SITTE?
Gjest Daenerys Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Underlakk og overlakk? Jeg er veldig fornøyd med OPI sin base coat, den gjør at lakken min sitter minst 5 dager, gjerne 6-7 før den begynner å flasse!
FruLuna Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Underlakk, to lakk neglelakk og overlakk. Pass på at du får overlakken litt over tuppen av neglen slik at det er ekstra forsegling der hvor slitasjen er størst. Tar laaaang tid siden alt må tørke imellom, men de gangene jeg tar meg tid til dette er neglelakken like fin i minst 1 uke
Athene Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Bruk neglelakkfjerner uten olje rett før du tar på neglelakk, og ikke rør neglene med noe før lakkering. Fett gjør at lakken ikke fester seg. En god underlakk og neglelakk er forutsetninger. Jeg kjenner ikke til merkene du nevner, men OPI som allerede er nevnt er en av mine favoritter. Flakking opplever jeg først etter 5-7 dager.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Legg ultratynne strøk og la det tørke helt mellom hvert lag. At du bare kan dra av lakken kan tyde på at den ikke har fått sjangsen til å herde.
addict Skrevet 9. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2011 Synes jeg har fulgt alle tipsene her uten hell jeg... Sukk... Kanskje kjøpe ny underlakk da.. OPI sin. Jo flere lag jeg tar på, jo dårligere synes jeg det sitter!! :\\
Gjest Daenerys Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Lar du de tørke tilstrekkelig før du påfører nytt lag? Litt merkelig, min neglelakk fra lørdag sitter enda som støpt med unntak av helt ytterst på neglene (det hvite) etter mye pc-skriving, men ingen flak enda.
neglelakkmani Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Har du myke negler? Jeg vet at mange som har myke negler opplever det samme som deg, prøv å kjøp en underlakk som herder neglene litt, f.eks Trind sin som Vita har.
Gjest Iah Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 Tråden er ryddet for reklame. Iah, mod
Wonders Skrevet 23. november 2011 #10 Skrevet 23. november 2011 (endret) jeg bruker klarlakken fra H&M, og den sverger jeg til. Jeg har neildesign som hobby :rodmer: , og har prøvd utallige merker. Ett lag med gjennomsiktig lakk om dagen, så sitter lakken ripefri 1 uke. Her er mine 2 videoer Endret 23. november 2011 av Wonders 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå