Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fantastisk fin fyr som jeg kan se for meg et forhold med. Vi har nå datet en måneds tid, men har kjent hverandre lengre. Så vi er fremdeles i startfasen, men kjenner at jeg allerede har fått følelser for han. Vi treffes ofte, og har en del felles venner så dette gir økt trygghet.

Jeg har lyst til å være ærlig med han på alle måter, ikke drive med spill. Ikke si eller gjøre noe kunn fordi han da vil reagere sånn og sånn. men heller behandle han som jeg ville ha gjort en ny venn. Men dette innebærer at jeg da blir veldig tilgjengelig for han. Jeg vil jo treffe han så ofte som mulig. Blir jeg da oppfattet som desperat?

Vi har heller ikke hatt sex enda, noe jeg nå ønsker, men usikker på om jeg vil ta initiativet selv. Og om han da kan se på meg som ei han kan utnytte for sex. Har også vurdert å snakke med han om disse tingene, men føler at jeg da blotter meg helt om jeg sier det akkurat som det er. Om han da tenker at han kan behandle meg akkurat som han vil fordi jeg kommer til å godta det uansett.

Jeg liker ikke dette her med å gå å vente å være usikker, kjenner at det hadde vært utrolig godt å bare fortalt han om følelsene mine, men vil ikke skremme han bort. Hvordan gikk dere fra å date til å være i et forhold? Og hvor lang tid brukte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har møtt en fantastisk fin fyr som jeg kan se for meg et forhold med. Vi har nå datet en måneds tid, men har kjent hverandre lengre. Så vi er fremdeles i startfasen, men kjenner at jeg allerede har fått følelser for han. Vi treffes ofte, og har en del felles venner så dette gir økt trygghet.

Jeg har lyst til å være ærlig med han på alle måter, ikke drive med spill. Ikke si eller gjøre noe kunn fordi han da vil reagere sånn og sånn. men heller behandle han som jeg ville ha gjort en ny venn. Men dette innebærer at jeg da blir veldig tilgjengelig for han. Jeg vil jo treffe han så ofte som mulig. Blir jeg da oppfattet som desperat?

Vi har heller ikke hatt sex enda, noe jeg nå ønsker, men usikker på om jeg vil ta initiativet selv. Og om han da kan se på meg som ei han kan utnytte for sex. Har også vurdert å snakke med han om disse tingene, men føler at jeg da blotter meg helt om jeg sier det akkurat som det er. Om han da tenker at han kan behandle meg akkurat som han vil fordi jeg kommer til å godta det uansett.

Jeg liker ikke dette her med å gå å vente å være usikker, kjenner at det hadde vært utrolig godt å bare fortalt han om følelsene mine, men vil ikke skremme han bort. Hvordan gikk dere fra å date til å være i et forhold? Og hvor lang tid brukte dere?

Meg og min kjære har vært på dateren rett under en måned før vi ble sammen. Syns selv ikke det skal ta laaang tid før to blir sammen, man ser allerede etter en-to uker om en kommer til å trives med personen eller ikke. Det er ikke rakett-vitenskap, blir ingen undergang om ikke det fungerer heller. Så en av dere bør ta et steg :-)

Sex bør du vente med til dere er sammen, men det fins ingen regler for det heller. Hvis du føler at han liker deg mye og ikke bare vil utnytte deg, da ser ikke jeg hvorfor ikke dere kan hygge dere litt ekstra :-)

Meg og fruen min har hatt sex en uke før vi ble sammen, og det var veldig oppsig. Man blir kjent bedre med personen også. Tenk på det på den måten - kjærlighet består av psykisk og fysisk kjærlighet, og sex er den andre.

Hvis du blir sammen med han og finner ut at han er skuffende i senga, da kommer det sikkert til å være litt kjipt for deg om ikke du blir fornøyd med forholdet.

Så min konklusjon er: 1-2 mnd dating med alle slags opplevelser sammen gir et godt grunnlag for et forhold.

Lykke til! :klemmer:

Skrevet

Jeg ville aldri kjøpt bil uten å prøvekjøre den, og heller ikke spurt en fyr om vi var sammen før vi har vært til køys.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...