AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Jeg har opplevd flere unge menn som sliter med å fortelle om det de har lyst til. De føyelige og tjenestevillige. Det virker av og til som om det bare menn som kan nyte partnerne sånn. Hvordan ville du reagert om kjæresten din ble kåt av tanken eller spurte om det? Altså, flere unge menn jeg har møtt har hatt lyst på ballbusting (sprengstå hadde han da jeg lyttet og koste med han) og åpenbart seg sånn for meg, men jeg har advart dem mot at det er også viss risiko om jeg skulle gitt de det de ba om. Ville du gjort det? Ja, noen tenner på å bli tatt hardt, med sko på :s
CCL Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Innlegget ditt er litt vanskelig å lese, men du spør altså om jeg ville ha sparket en mann i ballene om han tente på det seksuelt? Ja, det ville jeg og det har jeg også gjort. Vanligvis har de villet bli kneet i skrotum og trampet på penis. Det kan virke som om de fetisjene ofte oppstår sammen. Vanligvis vil man ikke klare å sparke hardt nok til å gi varig skade på testiklene, men begynn likevel forsiktig med en ny partner for å finne ut hvor hans grense går.
Norna Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Om han var fullt bevisst på konsekvensene det kan ha og forsatt ville så, ja. Det er ikke en så uvanlig guttedrøm, men de burde vurdere det nøye og kjenne jenta godt.
Laurentius Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jeg har denne fantasien, men tørr ikke innrømme det. Syns det er rått at guttene du har vært borti faktisk har sagt det! + creds til de.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Jeg ville ikke gjort det hvis det var en jeg ville ha barn med senere... Eller vent, jeg ville ikke gjort det likevel. Jeg skjønner ikke helt det med å tenne på smerte.
gjest31 Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Innlegget ditt er litt vanskelig å lese, men du spør altså om jeg ville ha sparket en mann i ballene om han tente på det seksuelt? Ja, det ville jeg og det har jeg også gjort. Vanligvis har de villet bli kneet i skrotum og trampet på penis. Det kan virke som om de fetisjene ofte oppstår sammen. Vanligvis vil man ikke klare å sparke hardt nok til å gi varig skade på testiklene, men begynn likevel forsiktig med en ny partner for å finne ut hvor hans grense går. Jeg liker å bli sparket og tråkket på ballene når jeg er jævelig kåt, vel og merke (kan ha vanlig sex også). Har opplevd orgasmer flere ganger uten at dama har rørt kukken min med hender eller munn. Bare tråkket og sparket på kukk og pung. Det har med ydmykelse og dominans å gjøre at dette tenner så voldsomt. Det er på en måte ydmykende i seg selv å sprute uten at dama har kledd av seg, sugd, ronket osv. Man føler seg som en taper der man ligger. Enda værre er det om samboer ler og morer seg over at jeg er så svak at hun kan få meg til orgasme på få minutter bare med bena.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå