Usikker23 Skrevet 7. november 2011 #1 Del Skrevet 7. november 2011 I år blir julen veldig annerledes for min del, siden jeg mistet min far i oktober. Jeg vil derfor gjøre den best mulig for min mor som mistet sin mann, den hun elsket høyest. Men føler at alt vil virke meningsløst å gi og kjøpe. Men jeg vil virkelig at hun skal få en fin jul til tross for omstendighetene. Så jeg lurer på om noen har noen gode idêr til gaver som hun vil sette pris på? Kan ett fotoalbum? Eller minnebok være noe? Evt en dagbok, så hun kan få skrevet ned tankene hun har, ting hun savner, så hun kan notere ned følelser hun hadde for han osv. Kan det være ting som kan glede litt? vet det er vanskelig for dere å vite, siden dere ikke kjenner hun, men kanskje dere har noen gode tips likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 7. november 2011 #2 Del Skrevet 7. november 2011 Hva med et gavekort på spa? I vankelige tider kan gjerne ting man kan gjøre sammen glede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. november 2011 Hva med et gavekort på spa? I vankelige tider kan gjerne ting man kan gjøre sammen glede... Ja det hørtes koselig kan jo være deilig å kunne få slappet av litt helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #4 Del Skrevet 7. november 2011 Gavekort på spa er flott idé. Man er hun en person som vil dra alene på spa, eller bør du kjøpe to inngangskort? (og bruke det andre selv, slik at dere får en koselig jente-dag sammen?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker23 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 7. november 2011 Gavekort på spa er flott idé. Man er hun en person som vil dra alene på spa, eller bør du kjøpe to inngangskort? (og bruke det andre selv, slik at dere får en koselig jente-dag sammen?) Bør sikkert kjøpe to ja Sånn at hun slipper å gå alene, tror ikke hun vil være så mye alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå