AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg og min samboer har vært sammen i over 10år. Jeg har kjøpt et utrolig flott kjede til han, og vil gravere dette og gi det til han til jul sammen med et tilhørende armbånd ++. Noen her som har tips til hva jeg burde gravere inn? "Jeg elsker deg" blir vel kanskje litt standard? Tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #2 Del Skrevet 7. november 2011 oi, vanskelig! men søtt hm, kanskje '' din foralltid '' '' du er mitt alt '' '' du er best '' good luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høna Skrevet 7. november 2011 #3 Del Skrevet 7. november 2011 Har du virkelig en mann som vil gå med et kjede og matchende armbånd med søte ord på?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #4 Del Skrevet 7. november 2011 Amen, du er pen, ligner på en stankelben? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #5 Del Skrevet 7. november 2011 Hva med en dato som er spesiell for dere? Eller en litt kryptisk beskjed som bare dere skjønner. Syns selv det er finest med noe som er personlig, og som ikke alle kan se hva betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #6 Del Skrevet 7. november 2011 Hvis du kjøper et armbånd med plate så kan du eks. gravere en spesiell dato på fremsiden og noe mer romantisk på undersiden. Er ikke mange menn som på eget initiativ vil gå rundt med synlige kjærlighetserklæringer av typen "i love you", "elsker deg", "initial + initial forever" "<3" etc. Hva med noe inni en kul ring? Trenger jo ikke å være gift for å gå med ring Man kan faktisk også gravere på baklokket på klokker. Det synes jeg er den beste ideen, da klokker er noe menn oftest går med Jeg jobbet i en gullsmedbutikk, og det å gravere inn på et smykke/armbånd var dessverre synonymt med "fjortiser" og det at de hadde vært sammen veldig kort tid (ikke nødvendigvis at de var fjorten år, men relativt unge og veeeldig nyforelska jenter som kjøpte dette til kjærestene sine. De færreste hadde vært sammen mer enn 2 mnd.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #7 Del Skrevet 7. november 2011 Hvis du kjøper et armbånd med plate så kan du eks. gravere en spesiell dato på fremsiden og noe mer romantisk på undersiden. Er ikke mange menn som på eget initiativ vil gå rundt med synlige kjærlighetserklæringer av typen "i love you", "elsker deg", "initial + initial forever" "<3" etc. Hva med noe inni en kul ring? Trenger jo ikke å være gift for å gå med ring Man kan faktisk også gravere på baklokket på klokker. Det synes jeg er den beste ideen, da klokker er noe menn oftest går med Jeg jobbet i en gullsmedbutikk, og det å gravere inn på et smykke/armbånd var dessverre synonymt med "fjortiser" og det at de hadde vært sammen veldig kort tid (ikke nødvendigvis at de var fjorten år, men relativt unge og veeeldig nyforelska jenter som kjøpte dette til kjærestene sine. De færreste hadde vært sammen mer enn 2 mnd.) Så nå at du skrev at du har kjøpt kjede til han. Hvilken type er det? Hvor er det plass til å gravere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 7. november 2011 #8 Del Skrevet 7. november 2011 Vet du, jeg skulle akkurat opprette en tråd der jeg skulle spørre: "Hvor kan jeg få tak i et smykke/armbånd i gull til herre der det er plass til å gravere inn skrift??" Kjæresten min er veldig glad i slike personlige gaver. Lagde en gang en eske med 102 lapper inni, og på hver stod det en grunn til at jeg liker han - han falt pladask! Han ble også glad for et sånn sydenarmbånd med navnet mitt på... Nå til jul hadde jeg tenkt å finne et slikt smykke, hvor finner jeg det? Betaler opp til 2000. Har sett på nettstedene gullfunn og bjørklund, men de har ikke noe slikt! Bor i Nordland. Og til trådstarter, noe orginalt ville jeg valgt! Jeg elsker deg, forbokstavene deres, din for alltid eller noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #9 Del Skrevet 7. november 2011 TS her. Takk for alle svar. Om noen synes dette er barnslig, vel - dere om det! Jeg har ikke skrevet at jeg skal gravere både armbåndet og kjedet... skal kun gravere kjedet. Begge er fra Armani. Kjedet er av typen dogtag style (som han har lett etter). Dermed passer det perfekt å gravere på den ene delen, i og med at den består av en "skinn-lapp" og en hvitt gull del. Vet ikke helt om dere skjønner hvordan jeg mener, men dog tag er ihvertfall stilen på kjedet. Det er en veldig barsk stil på både armbåndet og kjedet, så JA jeg tror han gledelig vil gå med det. =) Graveringen på kjedet vil jo uansett ikke være synlig for de som ikke ser bakpå.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann Skrevet 8. november 2011 #10 Del Skrevet 8. november 2011 Skal han få det til jul så kan du vel gravere 24.12.11. Evnt datoen dere ble sammen.(Du husker det garantert, mens han har vel glemt akkurat det.) Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #11 Del Skrevet 8. november 2011 Ja, datoen vi ble sammen kunne jeg jo kanskje gravert inn;) Han har ikke glemt den nei, er ofte han som minner meg på det når vi kommer til den 19. i visse måneder. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå