Gå til innhold

Kjole med synlige innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Bestilte en kjole og mottok den idag og den passer bra.

Men det er sånne innlegg i overdelen for at ikke overdelen skal være gjennomsiktig. Men det ene innlegget er revnet i hjørnet. Tydeligvis ikke laget av tøy, men noe annet stoff.

Tenkte å bytte, men innleggene synes litt igjennom, fordi jeg har litt store pupper og innleggene dekker liksom ikke hele puppen da..

Vurderer å ta ut innleggene, men da må jeg rakne opp litt i tøyet på innsiden, og da kan jeg i alle fall ikke bytte den..

Men om jeg bytter den, så vil jo innleggene fortsatt se litt rare ut..

Endret av Kosemose
Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Generelt: hadde jeg bestilt og mottatt noe som var ødelagt ville jeg ikke begynt å sprette og sy i det, men byttet det inn igjen.

Utfra bildet synes jeg den innlegg-saken ser veldig stiv og litt rar ut. Bildet gir selvsagt ikke noe fullgodt helhetsinntrykk, men utfra det "papplate over puppen"-inntrykket jeg fikk ville jeg muligens benyttet meg av angreretten og slått fra meg hele kjolen.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Generelt: hadde jeg bestilt og mottatt noe som var ødelagt ville jeg ikke begynt å sprette og sy i det, men byttet det inn igjen.

Utfra bildet synes jeg den innlegg-saken ser veldig stiv og litt rar ut. Bildet gir selvsagt ikke noe fullgodt helhetsinntrykk, men utfra det "papplate over puppen"-inntrykket jeg fikk ville jeg muligens benyttet meg av angreretten og slått fra meg hele kjolen.

Ja, den er ganske stiv og porøs liksom.

Men kjolen var ellers så fin og passelig så har ikke så veldig lyst til å slå fra meg hele kjolen..

Men er jo altså en mulighet å ta ut innleggene og bruke en glatt og hvit BH under.. (Må ha BH uansett).

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke helt jeg. Du liker jo tydeligvis kjolen veldig godt og den var jo fin, men kanskje du rett og slett har for stor byste for akkurat denne kjolen? Innleggene skal jo dekke hele puppen.. men det er klart, hvis du er villig til å sy litt selv og må bruke bh under kjolen uansett så kan det bli bra :)

Endret av Rosenknoppen
Skrevet

Kan du ikke ta et bilde hvor vi ser det hele litt bedre? Vanskelig å få et ordentlig inntrykk når man bare ser en brøkdel av antrekket. Men sånn i utgangspunktet er jeg enig i at du burde butte til deg en som ikke er ødelagt. Hvis kjolen kan bli pen uten innleggene burde du kanskje ta dem ut, for sånn som det så ut på det bildet du la ut, var det ikke pent.

• Liker 1
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet (endret)

Her er bilde med kjolen på: (Edit: bildet er tatt bort igjen) :)

(Kommer til å ta det bort igjen om en liten stund)

Er mobilbilde, men innleggene vises mye bedre i virkeligheten (sånn som på bilde 1).

Endret av SmurfeLurfen
Skrevet

Det så jo ikke noe ille ut på bilde 2, men hvis de vises som på bilde en, ville jeg vurdert å ta dem ut eller levere tilbake kjolen.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Det så jo ikke noe ille ut på bilde 2, men hvis de vises som på bilde en, ville jeg vurdert å ta dem ut eller levere tilbake kjolen.

Ja, vurderer veldig å ta dem ut, hvis jeg bytter den og får en ny så vil jo innleggene fortsatt synes. Så må enten ta de ut eller velge en helt annen kjole..

Men tror jeg skal ta den med hjem og få ei sydame til å ta dem ut eventuelt. Og hvis den skulle bli litt gjennomsiktig, så får jeg skaffe en helt hvit bh eller bruke en enkel singlet under..

Så vurderer å få tatt de ut ja..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...