AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Hei, lurer på om noen har spilt med Call of Duty på Nintendo Wii? Funket det bra? Hørt noe om dårligere grafikk og vanskeligere å treffe.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Nei, COD er nok ikke helt min greie..
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Kjøp deg et sånt våpen å ha wiikontrollen i, så tror jeg det skal være helt det samme hvilken spillkonsoll du har har ikke prøvd selv da 1
Momseguri Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Lurer jeg på også Sånn gunner ser jo unektelig gøy ut da
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 galskap.......... treffe hva? mennesker?? Nei, kontorstolene rundt om i bygget. Såklart mennesker.
Gjest Madelene1 Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Hei, lurer på om noen har spilt med Call of Duty på Nintendo Wii? Funket det bra? Hørt noe om dårligere grafikk og vanskeligere å treffe. jeg har spilt Call of Duty på Nintendo wii. Jeg syns det funker helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå