Gjest Meibi Skrevet 10. desember 2003 #1 Skrevet 10. desember 2003 Den siste tiden har jeg fått 4-5 slags nupper eller hva jeg skal kalle det ved siden av nesa (på kinnet). Det er ikke kviser eller hudormer el. Det gjør jo at huden ser ganske ujevn ut akkurat der.. Veldig kjedelig synes jeg, det ser heller ikke ut som de har lyst til å forsvinne. Hva skal jeg gjøre for å få det bort? Hvis det går ann å få de bort da :x .
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #2 Skrevet 10. desember 2003 Det er nok milier du har fått. Ser de ut som en liten, hvit fettklump? Du skal egentlig ikke gjøre noe med dem, for de har ingen vei ut så det går ikke an å klemme dem ut. Jeg fikk fjernet noen hos hudpleier (med skalpell), men jeg var uheldig og fikk masse sår. De ble heldigvis borte igjen, men jeg kommer nok ikke til å gjøre det flere ganger. Mine kommer og går, men blir de store og stramme kan det hende jeg stikker hull med en nål og får ut fettet, selv om det er fy-fy! Hilsen Lille meg
Gjest Meibi Skrevet 10. desember 2003 #3 Skrevet 10. desember 2003 Takk for svaret ditt. :D Tror nok ikke det er slike milier jeg har. De har akkurat samme farge huden min. Ikke er det noe inni dem heller.
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #4 Skrevet 10. desember 2003 Kan det være en slags eksem, gå til lege eller be om råd på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå