Gå til innhold

Kjøpe Royal Canin i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om Royal Canin er billigere i Sverige? Og evt. hvor mye billigere det er?

Vi skal en tur til sverige denne uka, og trur jaggu vi kjøper med oss mat til voffsen hvis det sånn at det er billigere i sverige..

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er billigere, men hvor mye vet jeg ikke. Men tviler på at du "sparer inn" hele turen på det, men er du der allerede, er det like greit å kjøpe en sekk eller to :)

Skrevet

Vi tenker å dra til sverige en dag å handle mat, så det er ikke bare for å kjøpe dette foret... :) Da kan det nok hende at vi tar med oss en sekk eller to :))

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg får det faktisk billigere i Norge enn på Svinesund.

Jeg får billigere RC i Jønkøping når jeg er der da, men det er noen timer unna :fnise:

Skrevet

Jeg sjekka på nordby-senteret i sommer, men det var faktisk samme pris eller så var det litt dyrere enn i Norge. Husker jeg ble litt overraska fordi jeg var sikker på at det kom til å være mye billigere, men deet var det altså ikke:/

Men annet hundeutstyr og sånn er ganske mye billigere der! Spesielt for hundekjeks:p Det skal hamstres neste gang ja:)

Skrevet

550,- sek for 10 kg royal canin indoor betalte vi sist. Det var på Nordby. Var billigere enn nærmeste dyreklinikk her vi bor i Oslo.

Gjest Caitlin
Skrevet

Selv om det er omtrent samme pris så blir det jo likevel billigere med tanke på norsk krone vs svensk krone, så jeg kjøper definitivt fòr når jeg er der likevel ;)

Skrevet

Selv om det er omtrent samme pris så blir det jo likevel billigere med tanke på norsk krone vs svensk krone, så jeg kjøper definitivt fòr når jeg er der likevel ;)

Det er samme pris, men kursforskjellen utgjør jo litt:) Jeg har oppdretterkort, det gjelder selvfølgelig ikke i Sverige, så for meg lønner det seg å kjøpe maten her hjemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...