Gjest Bobler Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Noen som har erfaring med å kjøpe mobil fra pixmania.no? Så at de var mye billigere på mobil, svogeren min har meget god erfaring, men greit å høre andres også
Gjest Heloise Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Jeg har bestilt MYE fra Pixmania. Har omtrent kun potisive erfaringer med unntak fra en gang da jeg bestilte ekstern harddisk i august. Det viste seg at de ikke hadde varen inne alikevel (ingen info på siden) så jeg ventet i et par uker uten et ord. Ringte de, og fikk alle pengene refundert, så kundeservicen var meget bra. Har bestile mobiler, TV, kamera, osv.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Ut fra anmeldelsene på hardware.no virker det som de er greie nok så lenge ikke man må sende noe i retur.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 De er ikke å hyggelige når man klager Men ellers er de billige, kjappe på sending etc. Men jeg fikk et h*lvete da jeg skulle klage på en ekstern harddisk for noen år siden. Døve ører. Men godt mulig de har forbedret seg altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå