Gjest Kongsdatteren Skrevet 20. februar 2012 #21 Skrevet 20. februar 2012 Jeg er veldig lei meg på dine vegne Hunden min døde tidligere i dag og vi fikk vite at det var grunnet en svulst hun hadde som sprakk. Jeg var den siste som så henne i en bedre tilstand før jeg dro på trening. Når det kom folk hjem igjen to timer senere kunne hun ikke lenger gå og hadde kastet opp. Det som gjør meg vondt er å vite at hun var alene og hadde vondt. Jeg kan ikke tenke meg at det ikke kommer til å komme noen når jeg roper på henne og at ingen hilser når jeg kommer hjem.
Skogstrollet Skrevet 20. februar 2012 #22 Skrevet 20. februar 2012 Klem og varme tanker til deg Kongsdatteren som har mistet den fine hunden din i dag! Hun har det nok mye bedre nå når hun ikke har vondt lenger, men det er utrolig trist allikevel. Skjønner så godt hva du mener med det siste du skriver. Det er rart at det ikke skal stå noen å ule og hilse en velkommen når man lukker opp døra hjemme, at man ikke skal på tur sammen mer.. Kjæledyr blir en del av familien, mye gode minner - tungt og trist når de går bort.
suliman Skrevet 22. februar 2012 #23 Skrevet 22. februar 2012 Uff.. føler med deg, virkelig. Første dødsfallet jeg opplevde var verdens beste hund som hadde vert der hele livet mitt, han døde i 2006, jeg fikk aldri sagt hadet selv om jeg hadde sjansen. Klarte ikke. Det plager meg fremdeles, hjelper ikke å tenke på at hunden min nå er fjorten år, har hatt henne med meg siden jeg var bare småbarnet. Dessverre ser jeg henne bare noen få ganger i måneden da hun bor med foreldrene mine og jeg ikke kan ha dyr i leiligheten. Det skjærer i hjertet mitt hver gang jeg drar, for jeg vet ikke om det er siste gangen jeg ser henne.. Det er hardt, og tror ikke jeg kommer til å takle det i det hele tatt. Har egentlig ingen tips om å komme seg over det... men om hunden hadde det vondt så vet du at den har det bedre slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå