AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Ok dette er veldig flaut og vet egenlig ikke om dette er riktig forum men prøver likevel og vær så snill og oppfør dere. Jeg hadde sex med en venninne av en vennine av meg på fredag. Vi krangla egentlig hele kvelden, fordi vi alltid har misslikt hverandre, men plutselig fant vi tonen og havnet i sengs. Men jeg voknet alene og forlatt med en plastlignende ting rundt penisen. Et sånt kyskhetsbelte, som jeg ikke får av, det er hengelås på. Og jeg har forsøkt å kontakte henne på fb for å få henne til å forstå alvoret av dette og at hun må gi meg nøkkelen, og hun bare ler det bort og sier jeg fortjener det. Og jeg klikka helt til slutt fordi jeg ikke vil gå rundt med denne dingsen, det gjør faktisk vondt, og da slettet hun meg og blokkerte meg, så aner ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke nummeret hennes, og kan liksom ikke si fra til noen om at jeg har blitt lekt med og endt opp med å bli satt i lås heller.... Så hva faen skal jeg gjøre egentlig, dette er så flaut og føler meg så hjelpesløs, vil ikke være stuck med den greia rundt meg hele tiden heller. Dessuten er jeg så sinnsykt sexuelt frustrert pga den låsen drittkjerringa satt på meg.
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 hmm kontakt legevakten? ring det andre nummeret dems. ikke nødnummeret.. og hør hva de synes du skal gjøre? 1
Sugerøret Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 anbefaler avbitertang. Som du ser av websiden,kan den leies for 50,- .. 1
Labello Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 De fleste treningssentrer/skoler har dette pga hengelåser som må klippes opp så slipper du å vente på å leie
Sugerøret Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 (endret) ugh.. dobbel posting.. Endret 7. november 2011 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #9 Skrevet 7. november 2011 Dette måtte være en skikkelig "Femme fatale". Er du sikker på at du ikke troller? Det er ikke alle som ville fortelle om noe slik. 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #10 Skrevet 7. november 2011 Nå? Har du kommet løs ? Nei for selv når henglåsen er klippet av er det en sånn sikkerhetslås på hele dingsen jeg ikke kjønner noe av. Må man bare ta det tunge steget på legevakten nå da? Og kan jeg anmelde dette?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #11 Skrevet 7. november 2011 Ville kontakten legevakt og politi. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #12 Skrevet 7. november 2011 Kan du finne bilde av den på nettet, eventuelt av tilsvarende mekanisme. Kanskje noen kloke hoder kan hjelpe deg med hvordan du kan få den av?
Sugerøret Skrevet 7. november 2011 #13 Skrevet 7. november 2011 Nei for selv når henglåsen er klippet av er det en sånn sikkerhetslås på hele dingsen jeg ikke kjønner noe av. Må man bare ta det tunge steget på legevakten nå da? Og kan jeg anmelde dette? Å dæven da. Har du fått tissa? Sorry men har aldri vært inne i en slik eh kyskhetssak? Synes du burde få prof.hjelp jeg,ta en tur på legevakta,dra i en frakk der nede og forklar problemer. Anmelde tja,hvorfor ikke.? Husk bare å få ting dokumentert 1
Anjah Skrevet 7. november 2011 #14 Skrevet 7. november 2011 Ta et bilde og legg ut!! Aner ikke hvordan dette ser ut i det hele tatt! Og jeg må nesten se hva vi har å gjøre med, før vi kan gi deg et ordentlig tips 5
Sweet77 Skrevet 7. november 2011 #16 Skrevet 7. november 2011 Ring låsesmeden, men ikke velg han oppi gata så nær julebordsesongen (PS. En gammel trollehistorie det her...)
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #18 Skrevet 8. november 2011 Å dæven da. Har du fått tissa? Sorry men har aldri vært inne i en slik eh kyskhetssak? Synes du burde få prof.hjelp jeg,ta en tur på legevakta,dra i en frakk der nede og forklar problemer. Anmelde tja,hvorfor ikke.? Husk bare å få ting dokumentert Jeg er fri nå Måtte på legevakten ja og hun hadde vanskeligheter med å unngå å fnise, utrolig flaut. Spesielt siden det bare var å presse ned toppen og skyve bakover, så kunne spart meg for det, men men. Ja det gikk ann å pisse, var åpent forran, men det gikk ikke ann å nappe. Gjett hva jeg har bedrevet kvelden med Skal ikke anmelde, håper jeg aldri ser kjerringa igjen. Takk for hjelpen alle sammen 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #20 Skrevet 8. november 2011 Problemet hans var jo bare at han ikke fikk ronka. LOL.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå