AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Skulle hatt strikkeoppskrift til den genseren Sofie Gråbøl(skuespilleren) bruker i første sesong av den danske krimserien Forbrytelsen. Se bildene under for hvordan den ser ut. Googlet og fant noen som lignet,men ikke riktig oppskrift. Håper noen stikkeflinke kan hjelpe med. Siden jeg er ganske nybegynner på strikking vil jeg ha en hel oppskfift
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Skulle hatt strikkeoppskrift til den genseren Sofie Gråbøl(skuespilleren) bruker i første sesong av den danske krimserien Forbrytelsen. Se bildene under for hvordan den ser ut. Googlet og fant noen som lignet,men ikke riktig oppskrift. Håper noen stikkeflinke kan hjelpe med. Siden jeg er ganske nybegynner på strikking vil jeg ha en hel oppskfift Prøv å søke her på KG. Det var tema for en tid tilbake og da la en bruker ut en link (en mann, faktisk) med oppskriften. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Prøv å søke her på KG. Det var tema for en tid tilbake og da la en bruker ut en link (en mann, faktisk) med oppskriften. Takk! Fant den tidligere posten og oppskriften. Legger den ut her hvis flere vil se og vil slippe å lete ;-) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=587432&st=0&p=9677939&#entry9677939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå