Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden startet jeg en tråd hvor jeg lurte på om noen hadde testet denne. Det var ikke mange som svarte, men jeg valgte likevel å invistere i den.. Og jeg angrer ikke!

Jeg har brukt den i noen uker nå, og man skal bruke den i seks uker for å få optimal effekt. Men jeg har likevel merket skikkelig forskjell! Øyevippene er mye fyldigere og lengre, og jeg har fått masse komplimenter for det. :D

Er nesten skremmende å tenke på hvor lange de kanskje kommer til å være når seks uker har gått! Jeg må bare anbefale den på det sterkeste. Den er svindyr (såvidt under tusenlappen) men det er faktisk verdt pengene.

Ihh *blafre med vippene*

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lurt på følgende ting lenge: Hvorfor lanserer de ikke lignende produkter får hodehår hvis disse produktene er så fantastiske???

• Liker 3
Skrevet

Har du før- og etterbilder å komme med?

Skrevet

Det spurte jeg faktisk ekspeditrisen om! Hun sa at det fantes noen produkter for håret som het Fast eller noe sånt, og det skulle visstnok få hodehåret til å vokse fortere.. Men har hørt mye negativt om det.

Men dette serumet gikk over alle mine forventninger, altså! Mamma sine har også blitt lengre :)

Skrevet

Har du før- og etterbilder å komme med?

Ikke av meg selv, men det er flere bloggere som har lagt det ut.. Finner det garantert på google :)

Skrevet

Var fristet til å prøve når det bare fantes to forskjellige merker. Nå er det jo så mange som skal være bra. Mine vipper er veldig lange og naturlig buede da, men de er litt tynne. Gjør Stimulash vippene tykkere også?

Skrevet

Men jeg kan jo ta bilde av vippene mine, da. Men mister kanskje litt hensikten når jeg ikke har "før-bilde". Kan eventuelt bare bruke et gammelt bilde av meg vs. nytt hvis dere er interesserte=)

Skrevet

Var fristet til å prøve når det bare fantes to forskjellige merker. Nå er det jo så mange som skal være bra. Mine vipper er veldig lange og naturlig buede da, men de er litt tynne. Gjør Stimulash vippene tykkere også?

Nja, kanskje ikke tykkere akkurat. Men fyldigere - jeg merker at jeg har fått flere, liksom.

Skrevet

Skal gjøre det i morgen ettermiddag/kveld :) Stay tuned!

Skrevet

ser det er flere som har prøvd denne og anbefaler den på det varmeste.

Vanskelig å tro at det ikke har noe for seg da.

Ser man kan få den litt billigere på nettet, hvilke erfaringer har dere med det?

Hva med å kjøpe den i butikk i England? Jeg skal dit om noen uker og kunne tenke meg å kjøpe den da om noen vet prisen på den i butikk der?

Skrevet

Hvor kan man trygt kjøpe denne på nettet?

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg må bare hive meg på lovprisningen fra trådstarter her. Jeg lot meg nemlig også overtale til å kjøpe denne rådyre greia for snart 4 uker siden, og ser stor forskjell på vippene. De er lengre, de er sterkere og de ser fyldigere ut. Tidligere, når jeg ikke har brukt mascara, har vippene mine knapt syntes. Men nå ser det nesten ut som jeg har et tynt lag med mascara på hele tiden, selv om jeg ikke har noe på.

Jeg har heller ikke noe før og etter-bilde. Burde kanskje tenkt på å ta det, men det falt meg ikke inn. Antakelig fordi jeg aldri hadde trodd dette skulle fungere, og egentlig bare gledet meg til å gå og kreve pengene tilbake :fnise: Men det slipper jeg, for fyttekatta så godt dette produktet virker! :jepp:

Gjest strykebrett
Skrevet

Har lest en plass at lakserpolje/castor oil skal gjøre samme nytte som dette produktet, bare mye billigere. Men har ikke prøvd noen av delene selv da, så jeg skal ikke gå go for det kjerringrådet personlig.

Gjest Adriane
Skrevet

Er det de samme som fører Lipfusion?

Tror det

Skrevet

Jeg prøvd nuelash og det drittet ga meg øyeinfeksjon og jeg ble sikkelig mørk over hele øyelokket. Skal til legen for å se om han kan gi meg noe mot denne infeksjonen. Tror at stimulash er fri for disse farlige stoffene som nuelash inneholder.

Skrevet

Hvilke parfymerier fører stimulash?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...