Labello Skrevet 6. november 2011 #1 Del Skrevet 6. november 2011 Farsdag er kommende søndag!! Hva skal du gi til faren din? Og forslag til gaver til menn rundt 50 hadde vært supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 6. november 2011 #2 Del Skrevet 6. november 2011 Vet ikke hvilken prisgruppe, men her er noen forslag - Vin. - Cognac. - Parfyme. - Skjorte/genser. - Billetter til fotballkamp/ konsert e.l. - Film/Cd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 7. november 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. november 2011 Takk! Tenker rundt 2-300 kroner Fler forslag? Hva har DU tenkt til å gi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catfish Skrevet 7. november 2011 #4 Del Skrevet 7. november 2011 Farsdag er kommende søndag!! Hva skal du gi til faren din? Og forslag til gaver til menn rundt 50 hadde vært supert Er selv i 20-åra, så jeg kan nok ikke gi godt nok råd, men personlig hadde jeg blitt glad for å få et pent skjorte/genser, slips, kul belte, parfyme, solbriller, hansker og skjerf til vinteren. Dette ville jeg, som far, likt å få av barnet mitt. Bare dobbelsjekk størrelser, stil osv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lifeasisit Skrevet 7. november 2011 #5 Del Skrevet 7. november 2011 jeg og søs ga en genser fra dressmann til 400 kr :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #6 Del Skrevet 7. november 2011 Må følge med i denne tråden. Mannen min har alt og vel så det. Dessuten er menn generelt vanskelig å finne gaver til. Når han i tillegg har bursdag midt mellom farsdag og julaften blir det ikke akkurat enklere. Tre gaver på kort tid når man i utgangspunktet har problemer med å pønske ut én er ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regza Skrevet 7. november 2011 #7 Del Skrevet 7. november 2011 Han døde i sommer, så blir nok bare blomster til grava. Men det får holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. november 2011 #8 Del Skrevet 7. november 2011 Han døde i sommer, så blir nok bare blomster til grava. Men det får holde. kondolerer.. min også. venter til bursdagen hans som ikke er om lenge. men blir lykt og roser på graven hans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 7. november 2011 #9 Del Skrevet 7. november 2011 Han døde i sommer, så blir nok bare blomster til grava. Men det får holde. Huff, så trist! Kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 7. november 2011 #10 Del Skrevet 7. november 2011 kondolerer.. min også. venter til bursdagen hans som ikke er om lenge. men blir lykt og roser på graven hans Kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 7. november 2011 #11 Del Skrevet 7. november 2011 Både faren min og mannen min har alt, så hverken jeg eller ungene har noe som helst anelse om hva som skal gis i gave. Jeg har tenkt på å kanskje bare lage en god middag til mannen og lage dronning maud til dessert. Det er det beste han vet, enten det er snakk om middag, kaker, eller dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. november 2011 #12 Del Skrevet 7. november 2011 Min far fortjener ingen gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. november 2011 #13 Del Skrevet 7. november 2011 Min far har alt. Og da mener jeg ALT. Så han får en pakke twist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #14 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg studerer i en annen by, så jeg skal be mamma om å kjøpe en blomsterbukett fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 7. november 2011 #15 Del Skrevet 7. november 2011 Min får også noen fine blomster på graven sin. :dagens-rose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D_flatmajor Skrevet 7. november 2011 #16 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg skal gi konjakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labello Skrevet 9. november 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 9. november 2011 Er det ikke litt kjedelig for fedre å få blomster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 9. november 2011 #18 Del Skrevet 9. november 2011 Til faren min: En telefonsamtale (han vil ikke ha gaver, siden han er ekstremt none-materialistisk) Til min bedre halvdel: Presskanne og Verdens beste pappa krus. Pluss et søtt kort som jeg skriver for sønnen vår på 2 år. Trenger ikke å være de største eller dyreste ting mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 10. november 2011 #19 Del Skrevet 10. november 2011 Pappa skal til Dubai han, den heldiggrisen, men skal kjøpe en Tommy og Tigern-bok (han samler) som jeg skal gi som veeldig forsinket gave når jeg drar hjem til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nivida Skrevet 10. november 2011 #20 Del Skrevet 10. november 2011 Som fattig student får pappa flaxlodd i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå