Gå til innhold

slapp tiss?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg dater en fyr for tiden og vi har kun hatt sex en gang så langt. i natt sov han hos meg og vi begynte å kline, men så begynte vi å diskutere og jeg trakk meg unna og la meg for å sove. midt på natten våknet jeg av at han lå og ronket ved siden av meg, jeg latet som ingenting og sov fint videre. om morningen var jeg litt giret igjen og etter litt klinings satt jeg med oppå han ( oppå dynen vel og merke ) men jeg kjente likevel at han hadde ståpikk. etter en liten stund forsvant dynen og jeg tok hånden min i bokseren hans. pikken var slapp og helt fuktig. jeg ble så skuffa og han sa følgende "eh,jeg klarer ikke dette om morningene" det var alt! jeg sa bare OK og snudde ryggen til. hva betyr dette?? gikk det for han på et tidspunkt jeg ikke fikk med meg, eller var det fordi han runket om natten eller var det rett og slett fordi han ikke var noe keen på meg?? hvorfor får man slapp tiss? :-(

nå må det også sies at jeg er så godt som jomfru, (i en alder av 21 år ) jada. så jeg har ikke så mye peiling. trenger all lærdom jeg kan få :)

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet (endret)

Min første gang med kjæresten.. Hans ble slapp midt under samleiet av en eller annen grunn. Vi tror det er pga kondomet fordi det har skjedd i ettertid når vi har brukt kondom.

Jeg tviler på at det er fordi han ikke er keen på deg, for da ville han ikke fått stå natten før heller. Man får slapp tiss fordi man ikke er tent. Når man er tent fylles svamp-legemet i penis med blod som gjør at den reiser seg og blir stiv. Uten blodtilførsel blir heller ikke penis stiv.

Du finner mange svar om du søker på google. Jeg lærte mye av dette på ungdomsskolen i seksualundervisningen med sus-studenter og med helsesøster.

Endret av snoopy_93
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Det er veldig enkelt. Vi vokner alltid med ereksjon og det har ingenting med kåthet å gjøre, og den går ned etter et par minutter. Så at han hadde stå er helt naturlig og betyr bare at han var i morgen-modus, ikke at han var tent. Og ta han på ordet når han sier han ikke fikser det om morgenen, ikke alle er like glad i å bli ønsket god morgen med en god dose morgenånde.

• Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet

hvorfor gidder dere å snakke når dere skal :sengekos: ? er det da du finner ut at du har lyst til å krangle?

Skrevet

jeg dater en fyr for tiden og vi har kun hatt sex en gang så langt. i natt sov han hos meg og vi begynte å kline, men så begynte vi å diskutere og jeg trakk meg unna og la meg for å sove. midt på natten våknet jeg av at han lå og ronket ved siden av meg, jeg latet som ingenting og sov fint videre. om morningen var jeg litt giret igjen og etter litt klinings satt jeg med oppå han ( oppå dynen vel og merke ) men jeg kjente likevel at han hadde ståpikk. etter en liten stund forsvant dynen og jeg tok hånden min i bokseren hans. pikken var slapp og helt fuktig. jeg ble så skuffa og han sa følgende "eh,jeg klarer ikke dette om morningene" det var alt! jeg sa bare OK og snudde ryggen til. hva betyr dette?? gikk det for han på et tidspunkt jeg ikke fikk med meg, eller var det fordi han runket om natten eller var det rett og slett fordi han ikke var noe keen på meg?? hvorfor får man slapp tiss? :-(

nå må det også sies at jeg er så godt som jomfru, (i en alder av 21 år ) jada. så jeg har ikke så mye peiling. trenger all lærdom jeg kan få :)

Hvis den var helt fuktig etter at du hadde ridd han, selv om du hadde dyne mellom, så virker det som det gikk for han da ja.

Dere er fortsatt på datingstadiet og dere starter en diskusjon i sengen etter at dere har startet med kosinga..?? Du gir han rygge på morran osv. :gjeiper:

At han runker på natten kan være fordi du gjorde han veldig kåt, men han fikk jo aldri fullført fordi dere valgte å krangle i stede for å knulle, og derfor hadde et behov for å tømme tanken. :kjefte:

Tror ikke du skal ta deg for nær av dette og heller fokusere på sex i sengen. Ikke diskusjon. Den kan dere eventuelt ta senere, men da er sikkert det problemet knullet ut av verden uansett. :gjeiper:

Skrevet

Ikke ta deg nær av det. På morgenen har man ikke alltid lyst. Selv våkner jeg og må ofte litt på do når jeg våkner, og da går det ikke med sex.

For å si det slik. Hadde han ikke tent på deg, så hadde han ikke datet deg.

Skrevet

Det kan også ha med orentering å gjøre. Menn er veldig forskjellige, og ståa sier alt.

Somatisk sett så er det veeeldig sjeldent at menn får problemer i ung alder. Så...hehehe. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...