AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #1 Del Skrevet 6. november 2011 Er dette noe en gutt på 16år ville syntes var kult? http://www.kortholder.no/shop/id/27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2011 #2 Del Skrevet 6. november 2011 Njaa.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 6. november 2011 #3 Del Skrevet 6. november 2011 Det tror jeg nok jeg er 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruto Skrevet 6. november 2011 #4 Del Skrevet 6. november 2011 God no. Noe så harry og kleint å gå med i bukselomma si da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellabulla Skrevet 6. november 2011 #5 Del Skrevet 6. november 2011 synes den var kul jeg, men hva med et retro mobildeksel istedet? Han har sikkert smarttelefon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 6. november 2011 #6 Del Skrevet 6. november 2011 Det kommer litt an på gutten, men jeg tror ikke egentlig det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 6. november 2011 #7 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg personlig liker best å gå med lommebok. Jeg er jente og 18 da. Fikk kortholder av mamma og pappa for at jeg skulle slippe å dra med meg lommeboka over alt, men den ble aldri brukt. Kommer an på gutten tror jeg. Er han en gutt du tror ville brukt det? Er det noe han trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #8 Del Skrevet 6. november 2011 Har dere forslag til andre stillige kortholdere? Synes den var litt kul, men samtidig veldig usikker på om den vil falle i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 6. november 2011 #9 Del Skrevet 6. november 2011 Tviler, min bror er 16 og han har ikke ville hatt den! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2011 #10 Del Skrevet 6. november 2011 Har dere forslag til andre stillige kortholdere? Synes den var litt kul, men samtidig veldig usikker på om den vil falle i smak! Tror du han kommer til å gå med kortholder da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #11 Del Skrevet 6. november 2011 Tror du han kommer til å gå med kortholder da? Ja det ville han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2011 #12 Del Skrevet 6. november 2011 Ja det ville han! Vet du om et spesielt band eller artist han liker? Kanskje finne et sånt motiv. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 6. november 2011 #13 Del Skrevet 6. november 2011 Det avhenger jo helt av stilen hans. Jeg kjenner flere 16-åringer som ikke vil likt den, men jeg kjenner også noen som ville. (Forøvrig synes jeg den var kjempekul, og kunne gjerne kjøpt den til bror!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #14 Del Skrevet 6. november 2011 http://www.superkul.no/accessories-2-217/kortholdere-34/ der er det en del kortholdere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 6. november 2011 #15 Del Skrevet 6. november 2011 Samboer har denne og den er superbra! Plass til sedler og masse kort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #16 Del Skrevet 6. november 2011 http://www.superkul.no/accessories-2-217/kortholdere-34/ der er det en del kortholdere Her var det mange stilige Men hva skal jeg velge? Samboer har denne og den er superbra! Plass til sedler og masse kort Mannen min har også denne Men synes den passer bedre for en voksen mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2011 #17 Del Skrevet 6. november 2011 Velg den du føler passer best til han. (du kan også sjekke andre steder, feks ebay) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAwesome Skrevet 6. november 2011 #18 Del Skrevet 6. november 2011 spørs jo hvordan type gutt han er. jeg mener selv at den var super harry, og ville aldri gått rundt med en slik kortholder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 6. november 2011 #19 Del Skrevet 6. november 2011 Njaa.. Jeg tror ikke han kommer til å bli overbegeistret akkurat :/ Men det er jo en praktisk gave, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #20 Del Skrevet 6. november 2011 Velg den du føler passer best til han. (du kan også sjekke andre steder, feks ebay) Hvilket søkeord skal jeg bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå